Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:15:03 GMT

کرکره احزاب نباید بعد انتخابات پایین کشیده شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۱۸۱۵

کرکره احزاب نباید بعد انتخابات پایین کشیده شود

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، «مرتضی فغانی» دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) عصر امروز(جمعه) در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: حزب همت با جوشش مردم و جوانان انقلابی شکل گرفته است و فاقد ژنرال‌ها است.

وی افزود: اگر امروز در برابر استکبار جهانی با عزت برای خودمان تعیین سرنوشت می‌کنیم مدیون خون شهدایی هستیم که با کمتری ادعا و بیشترین شجاعت از ارزشمندترین دارایی‌های خود گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغانی با تاکید بر بر اینکه نگاه ایران در ایران فصلی هست و تصور این است که در زمان انتخابات باید قیم‌های سیاسی احزاب را دور هم جمع کنند تا شور انتخاباتی ایجاد شود، تصریح کرد: این کارکرد جزو وظایف حزب است ولی کرکره احزاب نباید بعد انتخابات پایین کشیده شود و بعد انتخابات باید به عنوان نماینده مردم عملکرد کسانی که رای گرفته اند را رصد کنند.

وی با بیان اینکه رانت، فساد و انتصابات فامیلی در دولت‌ها به دلیل این است که احزاب بعد از انتخابات خاموش می‌ شوند و به سراغ  حقوق مردم نرفتند، گفت: حزب همت نگاه فصلی نداشته و در تمام طول حضور 4ساله‌اش کنشگری فعال بوده و در عرصه‌های جهادی فعال بوده است.

فغانی با بیان اینکه نگاه به فعالیت حزبی ژنرال محور بوده و این آسیب بزرگی است، تصریح کرد: باید نگاه فصلی را از احزاب برداریم تا نشان دهیم احزاب زنده هستند.

دبیرکل حزب همت با اشاره به اینکه تحول‌خواهی جزو مطالبات اصلی رهبری است و انقلاب ما بر اساس تحولی بود که جزو مطالبات مردم بود، تصریح کرد: باید وارد عرصه تاثیرگذاری در حوزه قانون و مجلس شد و این از اهداف حزب است که افراد شایسته‌ای را شناسایی کند که پاکدست و شایسته باشند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس ریل‌گذاری را شروع کند باقی دستگاه‌ها روی این ریل حرکت می‌کنند، گفت: در افق 1402 دنبال ورود جدی در مجلس هستیم تا در نقشه اجرایی کشور اثرگذار باشیم و مطالبات رهبری را جاری و ساری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیرکل حزب همت احزاب انتخابات 1402 استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • مجموعه «نون خ ۵» از نگاه مردم
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است