Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به دعوت کمیته بین المللی المپیک و جهت دیدار با توماس باخ به بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲پکن سفر کرده‌اند.

صالحی امیری روز جمعه در گفت‌وگویی اظهار داشت: آن چیزی که برای ورزش ایران در این شرایط اهمیت دارد، این است که بتوانیم روابطمان را در عرصه بین‌المللی تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع یکی از شرایطی که اهمیت دارد تولید فرصت جدید است و برای دستیابی به کرسی نیازمند توسعه روابط و کسب حمایت‌های بین‌المللی هستیم.

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: به دعوت توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک، راهی پکن شدیم و طی دیروز و امروز بازدیدی از محل برگزاری مسابقات داشتیم. امروز افتتاحیه است و فردا صبح ملاقات‌ها شروع می‌شود که نخستین ملاقات ما با رییس کمیته ملی المپیک کره جنوبی است که فردی اثرگذار بوده و در IOC نیز عضویت دارد. بعد از آن با دو معاون توماس باخ دیدار می‌کنیم و سپس عازم کمپ ورزشی محل استقرار ملی‌پوشان کشور عزیزمان خواهیم شد.

وی ادامه داد: دیدار با وزیر ورزش و رییس المپیک چین نیز در برنامه‌ ماست تا در راستای گسترش مناسبات ورزش همکاری داشته باشیم. همچنین صبح دوشنبه با توماس باخ جلسه خواهیم داشت و بعد از آن به ایران باز می‌گردیم.

صالحی امیری درباره جلسه با توماس باخ گفت: می‌خواهیم مجموعه تلاش‌های قهرمانان، مربیان و مدیران و در مجموع حق ورزش ایران و واقعیت‌های نسل جدید وپویا را به توماس باخ منعکس و موفقیت‌هایی که در فوتبال، کشتی، کاراته و دیگر رشته‌ها داشتیم را منعکس کنیم.

وی یادآور شد: دیدار با باخ با دو هدف انجام می‌شود که نخستین مورد جذب حمایت است. همچنین از او می‌خواهیم که موانع را از مقابل ورزش ایران بردارند که از جمله آنها تلاش برای رفع تعلیق جودوی ایران است. اصل تعلیق ظالمانه است و ما تلاش خواهیم کرد که این مسیر را هموارتر کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که هرچه سریعتر ثبات مدیریتی شکل بگیرد. در سال آینده سه رویداد مهم در پیش داریم؛ بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و در نهایت بازی‌های جوانان. نمی‌توانیم بدون ثبات باشیم. به هر حال مجمع اسفند باید در این باره تصمیم بگیرد. پیشنهاد من برگزاری انتخابات در اولین فرصت است که به صلاح همه خواهد بود.

بازی‌های المپیک زمستانی از امروز(جمعه) آغاز شده است.

کاروان ورزشی کشورمان با سه ورزشکار و ۲ مربی در رشته‌های اسکی آلپاین و صحرانوردی در این بازی‌ها شرکت خواهند داشت.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توماس باخ المپیک زمستانی المپیک زمستانی توماس باخ جودو سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟