Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آن‌هایی که محصولات بی‌کیفیت را با قیمت بالا به بازار عرضه می‌کنند، خائن هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبجنورد، حجت الاسلام رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: یکی از حقوق مؤمنان نسبت به یکدیگر، حقوق همسایگان است لذا طبق روایات احسان و نیکی به همسایه یک امر واجب برای مؤمنان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد ادامه داد: کمک‌های مالی، فکری و روانی باید به وابستگان انجام شود در غیر این صورت طبق روایات مورد غضب خداوند قرار خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام هادی، افزود: عمر ایشان هم عصر با بدترین خلفا بود به طوری که جنگ و درگیری برای رسیدن به قدرت به شدت افزایش یافته بود و در این حال امام هادی مبارزه خود را در این دوره خفقان ادامه داد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به دهه فجر گفت: انقلاب دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده که حوزه‌های راه و جاده سازی، برق رسانی، گازرسانی، علم و دانش، تحقیقات دانش بنیان، پزشکی، نانو، هسته‌ای، دفاعی و… تنها بخشی از موارد است که نام بردن آن‌ها زمانی طولانی می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: علی رغم این پیشرفت‌ها برخی موضوعات در شرایط فعلی کام مردم را تلخ کرده که گرانی و تبعیض از جمله آن هاست لذا باید فکری اساسی برای آن کرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: خشکسالی در کنار تحریم‌ها مشکلات مردم و کشاورزان را افزایش داده لذا باید با کار شبانه روزی مشکلات را حل کرد تا دستاوردهای بزرگ تحت شعاع این مسائل قرار نگیرد.

وی افزود: رهبر انقلاب از آبروی خود برای حمایت از تولید مایه گذاشتند اما برخی تولیدکنندگان کیفیت را زیاد نکرده و قیمت را افزایش دادند و این یک خیانت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری عنوان کرد: مسئولان نیز باید نظارت بیشتری کنند تا گرانی رخ ندهد.

امام جمعه ایلام: موج امید در دل مستضعفان جهان با انقلاب اسلامی ایجاد شدامام جمعه موقت یاسوج: ایستادن مقابل قدرت‌های استکباری مهمترین دستاورد انقلاب استامام جمعه اردبیل: انقلاب اسلامی منافع عظیمی را از دشمنان پس گرفت

وی در انتها با اشاره به شهادت یکی از نیروهای انتظامی طی روزهای اخیر، گفت: نیروی انتظامی نباید بترسند لذا اگر قانون مشکل دارد باید اصلاح شده و اگر دستگاه قضا سختگیری می‌کند، باید آن را به حمایت تبدیل کند تا امنیت بیشتری در کشور برقرار شود.

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

جمال میرزایی اظهار داشت: تایر در بعضی از رینگ‌ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک‌ها احتکار می‌شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: کمبودی در عرضه تایر‌هایی با رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایر‌ها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی بیان کرد: مشاهده‌های میدانی نشان می‌دهد که تقاضا نسبت به رینگ‌های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایر‌های سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل، انرژی و سایر عوامل و نهاده‌های تولیدی و براساس اخذ مجوز‌های قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می‌تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟