Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - با اعلام سایت لیگ برتر انگلیس، داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد برنده جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه ۲۰۲۲ شد.

از فوریه ۲۰۱۶، زمانی که فریزر فورستر سنگربان ساوتهمپتون برنده این جایزه شد، این بازیکن اسپانیایی اولین دروازه بانی است که این جایزه ماهانه را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخیا در چهار بازی منچستریونایتد در ژانویه، ۲۲ سیو باورنکردنی انجام داد؛ ۵ سیو در شکست یک بر صفر مقابل ولورهمپتون، ۷ سیو در تساوی ۲-۲ مقابل استون ویلا و سپس ۸ سیو دیگر در پیروزی ۳-یک منچستریونایتد برابر برنتفورد.

او همچنین در پیروزی حساس یک بر صفر مقابل وستهام یونایتد، دروازه خود را بسته نگه داشت.

به طور کلی، دخیا بیشترین سیو را در این فصل در لیگ برتر دارد. مجموع ۸۴ سیو دخیا ۱۳ مورد بیشتر از نزدیکترین رقیب او، یعنی ایلان مسلیر است.

این بازیکن ۳۱ ساله پس از ۳۶۱ بازی در لیگ برتر و ۱۲۷ کلین شیت، این اولین باری است که جایزه بهترین بازیکن ماه را دریافت می‌کند.

او در صدر فهرست ۶ نقره‌ای قرار گرفت که در آن جارود بوون، کوین دی بروینه، جک هریسون، ژائو موتینیو و جیمز وارد پروس نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

رونالدو، چه زمانی اولدترافورد را ترک می‌کند؟ تاکتیک‌های رانگنیک می‌تواند پایان بازی حرفه‌ای دخیا را رقم بزند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره داوید دخیا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

محمد محبی نامزد دریافت یک جایزه دیگر در لیگ برتر فوتبال روسیه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

برتری خانگی روستوف در غیاب محبی

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد