Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام گفت: اکنون مشکلات متعددی از جمله تورم و بیکاری جامعه را در برگرفته، نیاز است مجلس شورای اسلامی و دولت باید در راستای بهبود وضعیت موجود برنامه ریزی کنند و البته بدنه دولت نیز باید از افراد همسو با آن انتخاب و بکارگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تلاش‌های رئیس جمهوری در عرصه‌های داخلی و بین المللی برای اعتلای ایران اسلامی قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش و همدلی کشور را از شرایط موجود برهانیم و فریب برنامه‌های معاندان را نخوریم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، انقلاب اسلامی را یک اعجاز از جانب خداوند برشمرد و گفت: این نظام امانتی مهم از جانب امام امت و شهیدان است و بدون شک دوری از اسلام و پروردگار موجب خسران و اضمحلال می‌شود.

امام جمعه ایلام گفت: طبق تعابیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، کشور بعد از پیروزی در عرصه‌های مختلفی چون پیشرفت در علم، تاثیرگذاری در منطقه و جهان، دارای تجربه شده و رکورددار در شتاب‌های علمی و موارد دیگر است.

او گفت: روحیه حقارت آمیز ایران در زمان رژیم پهلوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روحیه شهادت طلبی، ایثار و رشادت تغییر کرد و دفاع مقدس، کمک‌های مومنانه، ایثارگری در خط مقدم سلامت و موارد دیگر از جمله دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: قبل از انقلاب، رژیم طاغوت یک حکومت دست نشانده آمریکایی و انگلیسی بود که از خود هیچ اراده‌ای نداشته و مجری خواسته‌ها و برنامه‌های این کشورها بود.

او گفت: نمونه بارز آن‌را می‌توان به تصویب قانون کاپیتولاسیون و مصونیت تام اتباع آمریکایی در ایران اشاره کرد که امام راحل (ره) بر علیه حکومت دست نشانده پهلوی قیام کرد و مردم نیز به این قیام لبیک گفتند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است