Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،  در پی به شهادت رسیدن سروان علی اکبر رنجبر، یکی از نیروهای پلیس استان فارس که در درگیری با اشرار به فوز عظیم شهادت دست یافته است، ماموستا لقمان محمدیان، امام جمعه اهل سنت بیجار پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهادت سروان علی اکبر رنجبر مأمور و محافظ ناموس و آبروی مردم به صورت مظلومانه توسط اشرار و اراذل پلید با قمه در استان فارس قلبمان را به درد آورد ، ایشان با وجود اینکه اسلحه کمری داشت اما با رأفت از آن استفاده نکرد ، فرد شرور ناجوانمردانه با قمه شاهرگ این فرد مومن را می زند ، واقعاً دردناک است ، خدمت مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ و مقدس نیروی انتظامی و خانواده شریف و گرانمایه شهید امنیت و آرامش سروان رنجبر عزیز تسلیت و تهنیت عرض نموده و از الله متعال حشر این شهید را با انبیاء و اولیاء و اوصیای الهی همراه فرماید.

از طرف مردم آرامش طلب و مسلمان ایران اسلامی از فرمانده نیروی انتظامی کشور و همه نیروهای امنیتی خواهانیم که برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار دهند تا چنین تصاویر دردناکی تکرار نشود و امنیت روانی و اجتماعی جامعه به هم نخورد ، از ریاست محترم قوه قضائیه مطالبه اشد مجازات برای فرد جنایتکار را در اسرع وقت و ملاء عام داریم ، تا درس عبرتی برای مخلان امنیت اجتماعی جامعه باشد.

حقیقتا همه مردم آرامش و آسایش و امنیت روانی و اجتماعی خود را مدیون این جان برکفان سبز قامت می دانند و قطعا اجرای سریع حکم این جنایتکار و برخورد جدی با اراذل و اوباش در سطح جامعه همکاری و همدلی و خوشحالی تک تک آحاد جامعه را به دنبال دارد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهادت امنیت ناجا کردستان ماموستا محمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)