Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال ظرف یکی دو روز آینده باید تصمیم مهمی در مورد رشید مظاهری بگیرد.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد بست اما بعد از فسخ قراردادش و سفر نکردن به امارات برای بازی با الهلال شرایط برای او به کلی تغییر کرد.

مظاهری در بازگشت استقلال از امارات با اصرار مصطفی آجورلو قراردادش را تمدید کرد اما فرهاد مجیدی که از او بسیار دلخور بود، نامش را در لیست نفرات استقلال قرار نداد و این دروازه بان با تجربه یک نیم فصل کامل را روی سکو نشست یا بازی های این تیم را از خانه تماشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری در نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه فولاد بود اما شرط عجیبش باعث شد جواد نکونام از جذب این دروازه بان با تجربه منصرف شود و به جای او شهاب گردان با قرمزپوشان اهوازی قرارداد امضا کرد.

حالا مظاهری فقط یک پیشنهاد دارد که از باشگاه سپاهان است و در این بین باشگاه استقلال باید تصمیم مهمی در مورد او بگیرد، یا نیم فصل او را روی سکو بنشاند و قرارداد سنگینش را پرداخت کند یا با انتقالش به جمع طلایی پوشان موافقت کند تا از یک طرف یکی از رقبای جدی خود در راه کسب عنوان قهرمانی را قوی کند و از طرف دیگر مجبور نشود قرارداد سنگین او را پرداخت کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟