Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: شخص مومن باید نسبت به احکام الهی و دستورات دین احساس مسئولیت کند و اگر به حریم دین و احکام آن توهین شد افراد غیرتمند مسئولانه برخورد کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم وجود غیرت دینی در جامعه اسلامی گفت: اگر غیرت دینی در جامعه‌ای وجود داشت در آن صورت ظلم نمی‌تواند در آنجا حکومت کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود غیرت دینی مردم بود تصریح کرد:  در ۸ سال دفاع مقدس نیز این غیرت دینی جوانان بود که باعث پیروزی ملت ایران و خروج دشمنان از خاک کشور شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ترویج بی عفتی و بی حجابی دشمنان در فضای مجازی را نمونه ای برای ازبین بردن غیرت دینی بین مردم جامعه دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب باتمام توان در تلاشند، حساسیت نسبت به احکام دین، حساسیت نسبت به کشور و غیرت دینی را کمرنگ کرده و یا از بین ببرند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به عظمت و بزرگی ماه رجب ادامه داد: باید این ماه را فرصتی دانست که خود را برای ماه رمضان آماده کرد. 

وی اعتکاف را امر دینی مهمی دانست و گفت: چنانچه شرایط بیماری کرونا اجازه دهد امسال مراسم اعتکاف در استان برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش اضافه کرد: باید عزم جدی در جامعه برای ازبین بردن اراذل و اوباش ایجاد شود، چرا که آنها جرئت می‌کنند مامور نیروی انتظامی را به شهادت برسانند به معنی این است که تاکنون به طور کامل با این اراذل برخورد جدی نشده است‌.

وی ادامه داد: نباید اجازه جولان این اراذل در شهر را داد تا بین مردم رعب و وحشت ایجاد کنند و لازمه‌ی این امر برخورد جدی و مقتدرانه با اراذل و اوباش است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان افزود: مسئولان باید با کنترل قاچاق  و مبارزه با آن عرصه را برای تولیدکنندگان فراهم کنند تا رشد اقتصادی را شاهد باشیم. 

حجت الاسلام قریشی با انتقاد به افزایش قیمت خودرو و کاهش کیفیت آن اظهار کرد: مردم به جد از این شرایط ناراضی هستند ضروری است رییس جمهور به این موضوع ورود کنند.

وی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر گفت: پیش از انقلاب، در ایران استقلالی در هیچ کدام از حوزه ها وجود نداشت و بیگانگان بر کشور تسلط داشتند. اما پیروزی انقلاب محاسبات جهانی را برهم زد و ایران به عنوان قدرت منطقه ظهور کرد. 

امام جمعه ارومیه در پایان خطبه‌ها اظهار کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب بدنبال نشر ناامیدی در جامعه است و قصد دارد تا تمامی دستاوردهای انقلاب در تمامی جنبه‌ها راکمرنگ کند که ضروری است تمامی دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: قریشی نمازجمعه ارومیه پیروزی انقلاب اراذل و اوباش غیرت دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان