Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وحدت نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه مردم خوبی داریم، چون در مشکلات ثابت کردند بر پیمانی که با انقلاب بستند ایستاده اند، افزود: آیت الله رییسی نشان داد از داخل یک اتاق نمی‌شود کشور داری کرد بلکه باید با تصمیم سازی و تصمیم گیری درست حرکت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منوچهر متکی در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار داشت: همان گونه که در حوزه سیاسی و امنیتی به باور رسیده و به توانمندی هایمان تکیه کردیم، در حوزه اقتصادی هم باید به این باور برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط مذاکره متفاوت شده است، گفت: نان و آب کشور را به برجام گره زده بودند، اما امروز در تغییر ریل گذاری‌های دولت جدید این اتفاق می‌افتد که غربی‌ها سیگنال می‌دهند که به نتیجه می‌رسیم.


متکی با بیان اینکه مردم خوبی داریم، چون در مشکلات ثابت کردند بر پیمانی که با انقلاب بستند ایستاده اند، افزود: آیت الله رییسی نشان داد از داخل یک اتاق نمی‌شود کشور داری کرد بلکه باید با تصمیم سازی و تصمیم گیری درست حرکت کرد.


وی گفت: فضا تغییر کرده و امکانات کشور در اختیار ملت قرار گرفته است؛ مردم ما کلام امام را باور کردند به انقلاب پیوستند و در این راه فرزندانشان را فدا کردند.


متکی با بیان اینکه کسانی را داشتیم که باور نداشتند اسلام می‌تواند حکومت کند، گفت:ریل‌های حکمرانی به دو مولفه نقشه راه، جهت‌گیری‌ها، مدیران و کارگزاران مرتبط است؛ کارگزارانی که به مبانی اسلام و انقلاب اعتقاد و باور داشته باشند که نظام اسلامی و بانکداری اسلامی قابل تحقق است.


وی گفت: در هشت سال گذشته متاسفانه شعار این بود بی همگان به سر شود بی غرب به سر نمی‌شود؛ نشد، و با این شعار راه به جایی نبردیم چرا؟ چون جهت گیری‌ها درست نبود؛ باورداشتن به درستی راهی که می‌رویم قدرت را چند برابر می‌کند.


سخنگوی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه آیت الله رییسی به راهش باورمند است، گفت: در حوزه کرونا دولت کارنامه موفقی دارد و بعد از مدیریت کرونا مهمترین موضوع معیشت مردم است و معیشت مردم به تولید متصل است.


متکی، بزرگترین ارمغان امام خمینی (ره) را "استقلال " عنوان کرد و اظهار داشت: کشور‌هایی که طعم این واژه اکسیری را بچشند هرگز به وابستگی روی نمی‌آورند.


وی ادامه داد: در حوزه استقلال سیاسی، آمریکایی‌ها زود فهمیند یک سخنرانی امام همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند؛ خوب فهمیدند در حوزه سیاسی تحت هیچ شرایطی استقلالمان را رها نمی‌کنیم و آن راحفظ خواهیم کرد، اما باید بدانیم این استقلال باید پشتیبانی شود.


وی با بیان اینکه دشمنان اشتباه فهمیده اند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران علی رغم مشکلات کم کاری‌ها، کم کارآمدی‌ها و احیانا اهمال کاری‌های برخی مسئولان از راه امام و حمایت از رهبری دست نمی‌کشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منوچهر متکی سخنگوی وحدت نیروهای انقلاب اقتصاد معیشت مردم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است

حسین امیرعبداللهیان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.»

وی در این پیام افزوده است: «توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.»

امیرعبداللهیان در پیام تبریک خود خاطرنشان کرده است: «اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • گام عملی برای جهش تولید
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت