Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:00:38 GMT

لیگ فوتبال بانوان فرسایشی شده است / صاحب میدان بودیم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۰۹۵

لیگ فوتبال بانوان فرسایشی شده است / صاحب میدان بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، بیان محمودی بعدازظهر جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بانوان که با نتیجه مصافی همراه بود، اظهار داشت: در بازی همواره توپ و میدان در دست ما بود اما با این وجود گل ما آفساید گرفته شد.

وی افزود: روی یک صحنه که امیدوارم فیلم آن موجود باشد یک پنالتی روی بازیکن ما اعلام نشد، من با چشم‌های خودم دیدم که خطای پنالتی رخ داد اما داور خطایی نگرفت که فکر می‌کردم در این صحنه حواس داور وسط به کمک داور بود و صحنه را ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن وقت کشی کردند، ادامه داد: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، حتی توانایی زدن دو گل نیز داشتیم اما این اتفاق رخ نداد امیدوارم در ادامه راه دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

غیبت ۷ بازیکن سپاهان

وی با اشاره به غیبت ۷ بازیکن تیم اضافه کرد: غیبت این بازیکنان دلایل مختلفی داشت، چند بازیکن ملی وش ما در اردوی تیم ملی در هند مبتلا به کرونا شدند و چند بازیکن دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که برنامه‌های ما را بهم زد.

محمودی تصریح کرد: امیدوارم فکری به حال باشگاه ما شود، با این تعداد بازیکنان غایب ما در حال ضربه خوردن هستیم، من امروز ۱۴ بازیکن در اختیار داشتم و کار خاص دیگری نمی‌توانستم انجام دهم و امیدوارم با برنامه ریزی لیگ ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: باید برای برنامه ریزی یگ برتر نظرات باشگاه‌ها نیز مدنظر باشد، من دوست ندارم آنطور انتقاد کنم اما به نحوی که مدنظر باشگاه‌ها بوده برنامه ریزی نشده است، لیگ در حال ورود به ماه هفتم است و دو بار تعطیل شده اما هنوز نیم فصل اول تمام نشده است.

فشارهای بیرونی مانع برگزاری درست لیگ می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص میزان رضایت خود از تیمش ابراز داشت: با وجود اینکه مساوی کردیم از بچه‌ها راضی بودم و مالکیت توپ نیز حدود ۷۰ درصد به سود ما بود، با وجود اینکه در تمام کنندگی مشکل داشتیم اما تیم عملکرد خوبی داشت مشکل ما نیز دوری بازیکنان از مسابقات بود.

وی با اشاره به فرسایشی شدن لیگ اظهار داشت: ناظمی امسال تمام تلاش خود را کرد که لیگ را برگزار کند اما از جاهای دیگر فشارهایی به او وارد می‌شود، با وجود اینکه برگزاری بازی ما با ذوب آهن قبل از اعزام تیم ملی صورت جلسه شده بود این امر عملی نشد این در حالی است که ما آن روزها در روند رو به رشد و مثبتی بودیم.

محمودی تاکید کرد: خواهش می‌کنیم دیگر لیگ را تعطیل نکنید، باشگاه‌هایی مثل سپاهان خرج‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

کد خبر 5416679

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان سپاهان ورزش بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال بانوان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام همدان تبریز آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!