Web Analytics Made Easy - Statcounter

الله رضا اعظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و دهه فجر خادمیاران رضوی برنامه‌های متعددی را در شهرستان سنقر و کلیایی به نیابت از امام مهربانی‌ها برنامه ریزی و اجرا کردند.

وی افزود: اعزام تیم ۱۱ نفره اعم از پزشکان متخصص، عمومی، پرستار جهت ویزیت رایگان ۸۶ تن از بیماران و مردم ولایتمدار دهستان آگاه علیا از جمله خدمات خادمیاران رضوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون خدمت رضوی سنقر و کلیایی با اشاره به حضور خادمیاران رضوی در گلزار شهدا جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، تصریح کرد: خادمیاران رضوی طی این برنامه پرچم مزار شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان را تعویض و همچنین با حضور در منزل خانواده شهیدان صید علی قبادی و ابراهیم شیرزاد با اهدای پرچم، هدایا و تبرکات رضوی از مقام شامخ شهدا تجلیل به عمل آوردند.

گفتنی است؛ حضور خادمیاران در امامزاده محمود (ع) از دیگر برنامه‌های خادمیاران رضوی شهرستان سنقر و کلیایی بوده است.

کد خبر 5416708

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرستان سنقر خادمیاران رضوی دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام همدان تبریز آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی خادمیاران رضوی سنقر و کلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید گمنام وارد یزد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده یزدی‌ها وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

جمع کثیری از مسئولان، خانواده‌های شهدا و قشر‌های مختلف مردم در این مراسم حضور پرشوری داشته و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

بدین مناسبت، ساعت ۲۰ امشب مراسمی با حضور پیکر این شهید در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری یزد برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید گمنام نیز ساعت ۲۰ فردا جمعه همزمان با برگزاری یادواره شهدای فیروزآباد در گلزار شهدای اشکذر برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه به سمت پارک بزرگ اشکذر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • کلیپ| ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • حس خوب حمایت
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی