Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن روز جشن ملی و مذهبی ایرانیان است، گفتند: استمرار انقلاب به‌واسطه ایستادگی ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهار داشت: بهمن، ماه شکسته شدن و نابود کردن رژیم پهلوی به‌وسیله امام (ره) است و شیرین‌ترین خاطره برای همه ایرانیان ۲۲ بهمن است، امام (ره) سختی زیادی کشید ولی امام محکم ایستاد و مردم هم سنگ تمام گذاشتند و فشار و سختی‌ها را تحمل کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۲۲ بهمن ۵۷ تعداد زیادی از کشور به شهادت رسیدند، بعد از پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی نیز تعداد زیادی به شهادت رسیدند، دشمن با جنگ تحمیلی قصد اشتغال کشور را داشت ولی مردم ایستادند، شهید دادند، مجروح شدند ولی ایستادند تا انقلاب پا گرفت و امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: استمرار انقلاب به‌واسطه ایستادگی ملت ایران است و باید قدر همه مجاهدان را بدانیم، اجازه ندهیم کسی به شهدا، رزمندگان و یا جانبازان توهین کند چراکه عزت و اقتدار امروز ایران، به‌واسطه خون شهدا و ایثارگری مجاهدان است.

وی با اشاره به جبهه مقاومت، تصریح کرد: حمله موشکی یمن به دشمن، سبب شده تا بدانند ملت یمن در برابر زورگویان ایستاده و این را اذعان دارند که موشک‌های یمن، تمرینی برای نابودی اسرائیل است.

حسینی بابیان اینکه برخی مدیران روحیه جهادی ندارند، افزود: برخی مدیران روحیه انقلابی ندارند درحالی‌که باید تلاش کرد تا با کار جهادی برای پیشبرد اهداف اقدام شود اما بی‌توجهی برخی مدیران خصوصاً در امر تولید و سرمایه‌گذاری به‌گونه‌ای است که نیاز است توجه جدی به این امر صورت گیرد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: برخی از سرمایه‌گذاران در بروجرد انتقاداتی دارند به‌طوری‌که برخی از این افراد بیش از چهار سال است معطل دریافت مجوز هستند و این تعلل مدیران سبب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: میزی که در اختیار مدیران است امانت بوده و همه مدیران باید د راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به دیدار همافران با امام (ره)، بیان کرد: بعد از ورود امام (ره) به وطن، همافران نیروی هوایی که جوانانی مومن بودند به دیدار امام (ره) آمدند و بیعت کردند .

امام جمعه بروجرد به عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: خدا دین خود را به وسیله رزمندگان حفظ کرد و شهدا و رزمندگان مدافعان دین خدا هستند.

۲۲ بهمن روز جشن ملی و مذهبی ایرانیان است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: برای هر امام معصوم حقی می باشد که بر گردن اولیا و دوستان آن امام همام است و عهد و حق این است که بایستی با شوق و ذوق به زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) رفته که مورد شفاعت امام (ع) در آخرت قرار بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، افزود: بایستی تقوا را سرلوحه قرار دهیم و همواره نیمه پر لیوان را مشاهده کرده و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: این معنا باید سرمشق ما در تمام زندگی باشد، اگر ملتی همه قشر هایش باهم بوده، هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آن ها ایستادگی کرده و آسیبی به آنها برساند و این درس ۲۲ بهمن است.

وی با اشاره به اهمیت سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان و مسئولان اقتصادی، گفت: رهبر الهی انقلاب رهنمود های بسیار راهگشایی را برای پیشرفت جامعه و انقلاب اسلامی ارائه می دهند، ایشان نسخه دردها را برای مسئولان پیچیده اند.

طهماسبی با اشاره به ضرورت توجه علوم دانش بنیان، اظهار کرد: هرمسئول بایستی دارای برنامه ریزی دقیق بوده و تمام برنامه ها را روی میز داشته باشد و در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

امام جمعه کوهدشت اداره ارشاد سایت‌ها و رسانه های شهرستان را کنترل کنند، بیان کرد: کارها و پروژه ها پیگیری شود و در غیر این صورت به مردم علت آن ارائه شود.

وی ضمن تشکر از سفر اخیر نماینده ولی‌فقیه در استان به کوهدشت، اظهار کرد: به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی، درزمینهٔ اشتغال و بحث کمبود آب و مسائل مهمی در شهرستان بررسی و پیگیری شده است.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت مطالبه منطقی و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان گفت: ۲۲ بهمن روز جشن ملی و مذهبی ایرانیان است، ما در این روز طبق رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برنامه‌ای اجرا خواهیم کرد و ختم آن نیز در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم تعادل در مدیریت‌ها در شهرستان، بیان کرد: یک‌طرفه در کوهدشت حرکت کردن خطاست حالا هرکس باشد، باید در مدیریت‌ها هم از اصول‌گرا و از اصلاح‌طلب استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این اختتامیه با حضور امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی امیریان رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس کشور، سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همراه بود.

در ابتدای اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» سردار ادیبی گفت: یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی حماسه‌های جاودان دوران دفاع مقدس برای نسل حاضر و بعدی است. رسالت بزرگی که بر دوش ما نهاده شده این است که تلاش کنیم آنچه به دفاع مقدس تعلق دارد، به نسل جوان منتقل شود. دورانی را پشت سر گذاشته‌ایم که همه دنیا برابر ما قد علم کرده بودند و مجاهدان خدا سد راهشان شدند و موفقیت‌های پی در پی را در دفاع مقدس برای کشور به یادگار گذاشتند. ملت ایران در دفاع مقدس ثابت کرد توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد و این اقتدار نشات گرفته از تربیت دینی و اسلامی است.

وی افزود: جهاد در دفاع مقدس مظهر توانایی ملت ایران بود و شخصیت‌هایی در آن بُرهه خلق شدند که سزاوار معرفی شدن به نسل فعلی و آینده هستند. شناخت زحمت‌های جانبازان و کسانی که بر عهد خود وفادار ماندند و در حال تداوم این راه هستند و همچنین حوادث آن دوران، مساله مهمی است که باید به فکر آن باشیم تا عمق اعتقادات جوانان ما نسبت به آن دوران افزایش یابد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت: یکی از برنامه‌ها در سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت، موضوع ایجاد ارتباط عمیق‌تر خانواده‌ها با ایثارگری ایثارگران است. این موضوع کمک می‌کند در جهاد تبیین موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم و این جشنواره با همین هدف توسط ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال انجام است. قرار است امسال نیز فراخوان دیگری از این جشنواره منتشر شود که پیشبرد کارهای آن، همت همه ما را می‌طلبد تا فعالیتی گسترده‌تر صورت گرفته و ملت ایران ارتباطشان با دفاع مقدس بیشتر شود.

سردار ادیبی با اشاره به آثار رسیده به این جشنواره افزود: در پی انتشار فراخوان جشنواره، تولیدات خوبی دریافت کردیم، ولی انتظار ما از استان‌ها بیشتر است. امیدواریم در جشنواره چهارم، شاهد افزایش ارسال آثار باشیم. در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس توسط ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092937 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!