Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پس از روی کار آمدن شهاب‌الدین عزیزی خادم، مهدی مهدوی کیا مأموریت یافت تا ضمن سرمربیگری تیم امید، تحت عنوان ناظر فنی فدراسیون، با تیم ملی بزرگسالان هم ارتباط داشته باشد و گاهی اوقات آنها را در مسافرت‌های خارجی نیز همراهی می‌کرد ولی ماجرای پرچم روی لباس او در دیداری دوستانه بازتاب زیادی پیدا کرد و از همان زمان شایعه قطع همکاری مهدی با فدراسیون مطرح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی‌کیا چند روز قبل از سمت نظارت فنی کناره‌گیری کرد و حالا شایعه عدم همکاری‌اش با فدراسیون تحت عنوان سرمربی تیم امید هم به طور جدی مطرح است. شایعه‌ای که مدیران ارشد فوتبال کشور آن را تأیید نمی‌کنند ولی در عین حال هیچ حرفی هم از ادامه روند آماده‌سازی تیم امید نمی‌زنند!

استقبال از جدایی

فضای فوتبال کشورمان همچنان متأثر از صعود به جام جهانی است ولی هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به احتمال جدایی مهدی مهدوی‌کیا از تیم امید واکنش نشان داده و این اتفاق را مثبت ارزیابی می‌کنند. استقلالی‌ها مدعی‌اند از زمانیکه عرصه بر فرهاد مجیدی تنگ شد تا قید هدایت تیم امید را بزند، این تیم همواره در اختیار پرسپولیسی‌ها بود و موفقیتی هم کسب نکرده است. هواداران استقلال به ناکامی در راه رسیدن به المپیک توکیو با هدایت حمید استیلی اشاره می‌کنند. استقلالی‌ها پس از انتخاب مهدی مهدوی‌کیا هم واکنش منفی داشتند و معتقد بودند وقتی استیلی در این تیم ناموفق بود و دستیاران ایرانی  اسکوچیچ هم همه پرسپولیسی هستند، چه دلیلی دارد مهدوی‌کیا بدون اینکه کارنامه‌ای تحت عنوان سرمربی داشته باشد، هدایت تیم المپیک را برعهده بگیرد؟

آنها این روزها کناره‌گیری سرمربی تیم امید را اتفاقی مثبت برای فوتبال ایران ارزیابی می‌کنند.

یک استقلالی روی نیمکت؟

اگر مهدوی‌کیا به هر دلیلی حاضر به ماندن نشود، بالاخره تیم امید بدون سرمربی نمی‌ماند و فدراسیون باید برایش جانشین پیدا کند .این روزها هواداران استقلال در فضای مجازی هیاهوی زیادی راه انداخته‌اند که هدایت تیم امید باید در اختیار یک مربی استقلال باشد یا اینکه یک سرمربی خارجی بیاید و دو مربی استقلالی تحت عنوان دستیار کنارش قرار بگیرند. البته نکته اینجاست که اغلب مربیان سرشناس استقلالی در حال حاضر  مشغول کار هستند و بیرون گود قرار ندارند. از امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی گرفته تا علیرضا منصوریان، جواد نکونام، رضا عنایتی، رسول خطیبی و….

در چنین شرایطی فقط چهره‌هایی مانند: جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق، صمد مرفاوی،مهدی پاشازاده، سهراب بختیاری زاده می‌مانند که باید دید فدراسیون در صورت رفتن مهدی مهدوی‌کیا، چه سیاستی اتخاذ می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم ملی المپیک ایران مهدی مهدوی کیا مهدی مهدوی کیا تحت عنوان تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی که در رفسنجان برگزار می‌شود را به سیدرضا مهدوی سپرده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:مهدوی که اصالتا کرمانی است حالا دربی استان کرمان را میان مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سوت می‌زند که اتفاق جالبی است.

البته انتخاب مهدوی برای دربی کرمان یک سود هم برای کمیته داوران داشته است. از آنجایی که پروازها به شهر کرمان به سختی صورت می‌گیرد و معمولا در همه هفته‌ها فدراسیون فوتبال برای اعزام داوران به رفسنجان و سیرجان به مشکل می‌خورد، حالا دربی کرمان این فرصت را به خداداد افشاریان و همکارانش داده تا به‌صورت موقت دغدغه‌ای بابت اعزام داور به کرمان نداشته باشند.

قضاوت تیم داوری از استان کرمان دیگر نیازی به خرید بلیت هواپیما برای آنها ندارد و به‌نوعی صرفه‌جویی مالی نیز برای کمیته داوران و فدراسیون انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بازی مس و گل گهر ساعت 17:45 روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901022

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!