Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@14:49:12 GMT

طغیان دوباره کارلوس کی روش در آفریقا

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۴۴۰

طغیان دوباره کارلوس کی روش در آفریقا

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر بعد از صعود به فینال جام ملت های آفریقا به شدت علیه داور موضع گیری کرد.

تیم ملی مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا به مصاف کامرون میزبان رفت و این بازی در وقت های قانونی با نتیجه تساوی بدون گل رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کی روش در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک رقیب خود را شکست دهند و راهی فینال جام ملت های آفریقا شوند.

در این بازی کارلوس کی روش در ۳ دقیقه پایانی بازی به دلیل اعتراض شدید به داور دوبار متوالی کارت زرد گرفت تا از کنار زمین اخراج شود و بازی فینال را از دست داد.

کارلوس کی روش بعد از این بازی به شدت به قضاوت داور اعتراض کرد و گفت:

متاسفم از کنفدراسیون فوتبال آفریقا که برای چنین بازی سطح بالایی چنین داوری را برای قضاوت انتخاب کرده است. داور بدون تجربه و بدون سطح که فقط برای نشان دادن خودش قضاوت می کند.

وی افزود:

داور وقتی در رختکن بودیم برای ترساندن بازیکن آمد. تصمیمات او علیه مصر بود. کاف به مصر احترام نگذاشت. زمان بندی بازی ها و کیفیت زمین و انتخاب داوران همه علیه مصر بود. این داور بعد از قضاوت های اشتباهش چگونه می تواند در جام ملت های آفریقا حضور داشته باشد؟ چه کسی این موضوع را متوجه می شود؟ هیچکس صدای ما را نمی شنود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کی روش تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی تیم ملی مصر کارلوس کی روش کی روش مصر و کامرون جام ملت های آفریقا کارلوس کی روش کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!