Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:28:52 GMT

جی پی اس اسپانیایی در اختیار یحیی گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۶۳۳

جی پی اس اسپانیایی در اختیار یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی در راستای تقویت شرایط فنی این تیم اقدام به گرفتن جی پی اس کرده است.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که یحیی گل‌محمدی طی هفته‌های اخیر به شدت نسبت به امکانات سخت ابزاری تیمش گلایه داشت، به نظر می‌رسد موانع علیه تیمش در حال رفع شدن است. آنها که با بازگشت دوباره یحیی گل‌محمدی کار خود را برای سوپرکاپ و دیدار با فولاد خوزستان آماده می‌کنند، در اولین اقدام زمین تمرینی خود را در اختیار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دومین گام هم اکنون گفته می‌شود با اقدام یکی از هواداران ساکن در امارات، این باشگاه موفق شده کیت جی پی اس تمرینی را نیز دریافت کند. این نوع جی پی اس ها، از جدیدترین کیت‌های آنالیز داده های عملکرد بازیکنان محسوب می‌شوند که ساخت اسپانیا بوده و در لیگ این کشور نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

کیت‌های جی پی اس به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و در اختیار آنها قرار گرفته و به زودی در تمرینات و دیدارهای آنها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی سرمربی یحیی گل محمدی جی پی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود

رافائل نادال وارد مسابقات مسترز رُم شد و در مورد وضعیت خود اظهارنظر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و شماره یک پیشین جهان وارد مسترز خاکی رُم (ایتالیا) شد و تصویری از او در ایتالیا توسط سرویس رسانه‌ای این مسابقات در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت.

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

رافائل نادال پس از ورود به رُم گفت: هر آنچه در مونت کارلو اتفاق افتاد در مونت کارلو باقی می‌ماند. هر آنچه در بارسلونا اتفاق افتاد در بارسلونا باقی می‌ماند. هر آنچه در مادرید اتفاق افتاد در مادرید باقی می‌ماند.اکنون در رُم هستیم، همه چیز از نو شروع می‌شود.

نادال 10 بار برنده مسابقات مسترز رُم شد که بهترین نتیجه در تاریخ این تورنمنت محسوب می‌شود. این تنیسور اسپانیایی پس از 723 روز برای نخستین بار در این تورنمنت بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست