Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:45:46 GMT

ژستد در نقش یامگا؛ پنالتی‌زن عوض شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۷۲۰

ژستد در نقش یامگا؛ پنالتی‌زن عوض شد(عکس)

اینبار رودی ژستد به جای کوین یامگا از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"،‌ مهاجم فرانسوی استقلال برای اولین بار پنالتی تیمش را زد و توانست توپ را به تور دروازه هوادار بچسباند.


رودی ژستد که در این فصل یکی از بازیکنان توانمند استقلال به شمار می‌رود، با وجود مهارتی که در زدن پنالتی دارد، تاکنون پشت ضربات پنالتی آبی ها قرار نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی های گذشته پنالتی زن اول استقلال کوین یامگا بود و او توانست گل های زیادی را نیز از این نظر برای تیمش بزند.


حالا اما در غیاب یامگا که محروم است و تیمش را مقابل هوادار همراهی نمی‌کند،‌وظیفه زدن پنالتی به عهده ژستد گذاشته شد تا او به خوبی از پس این ماموریت بر بیاید.


ژستد و یامگا چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بودند و در آن برنامه ژستد اعلام کرد که می‌تواند پنالتی زن تیمش باشد اما تشخیص سرمربی است که یامگا ضربات را بزند.

 

 

حالا در غیاب یامگا، دیگر بازیکن خارجی استقلال این نقش را به خوبی ایفا کرد و توانست ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کند.


ژستد پنالتی که داور مسابقه به خاطر خطای حسینی مدافع هوادار روی قاسمی‌نژاد اعلام کرده بود را برخلاف جهت حرکت بشاگردی گلر حریف وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد. جالب اینکه ستاره فرانسوی استقلال شادی گل خود را نیز با قاسمی‌نژاد تقسیم کرد تا به نوعی از او بابت گرفتن این پنالتی کرده باشد.


باید دید در بازگشت یامگا به ترکیب استقلال آیا بازهم فرهاد مجیدی ضربات پنالتی تیمش را به ژستد می‌دهد یا خود یامگا دوباره پنالتی‌زدن اول استقلال خواهد شد.


عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

استقلال تهران رودی ژستد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رودی ژستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد