Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:28:02 GMT

قاب مخوف آبی با 157 گل زده (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۷۷۶

قاب مخوف آبی با 157 گل زده (عکس)

دو مهاجم اسبق استقلال امروز در برابر یکدیگر به عنوان سرمربی قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی و رضا عنایتی جزو مهاجمانی هستند که هواداران استقلال خاطرات شیرینی با گلزنی آنها دارند؛ دو مهاجم اسبق آبی پوش نام شان در بین بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه هم به چشم می خورد امروز در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا عنایتی و فرهاد مجیدی که چند سالی است وارد جرگه مربیان شده اند در لیگ بیست و یکم هدایت هوادار و استقلال را به عهده دارند و تقابل امروزشان در ورزشگاه انقلاب کرج بسیار جذاب است.

 

پیش از شروع بازی امروز شاهد حضور رضا عنایتی در کنار نیمکت تیم استقلال بودیم. او با حضور در کنار استقلالی ها با اعضای نیمکت این تیم به خوش و بش پرداخته و در حالی که پلیوری آبی به تن داشت عکسی هم به یادگار در کنار فرهاد مجیدی انداخت.

 

قابی که از فرهاد مجیدی و رضا عنایتی ثبت شد، یادآور 157 گل برای هواداران استقلال است. این دو به ترتیب 93 و 64 گل با پیراهن استقلال به ثمر رسانده اند و دومین و هفتمین گلزنان برتر تاریخ این تیم به شمار می روند.

 

استقلال تهران رضا عنایتی هوادار تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رضا عنایتی هوادار تهران فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین