Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: لیگ وارد هفتمین ماه برگزاری خود شده اما هنوز نیم‌فصل نخست به پایان نرسیده و فرسایشی شدن مسابقات به باشگاه‌ها آسیب زده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، بیان محمودی پس از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول بازی توپ و میدان دست ما بود اما متاسفانه گل‌مان را آفساید اعلام کردند و امیدوارم فیلم بازی توسط کارشناسان داوری بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این امروز  یک پنالتی 100 درصدی به نفع ما گرفته نشد و در آن صحنه حواس داور بازی به کمکش بود و صحنه را ندید.

وی تصریح کرد: بازیکنان ذوب‌آهن خیلی وقت‌کشی می‌کردند و روی زمین می‌افتادند و در نهایت نتیجه بازی مساوی شد. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و حتی با اختلاف 2 گل پیروز شویم اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم این 2 امتیاز را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره عملکرد ملی‌پوشان این تیم و میزان آمادگی آنها، خاطرنشان کرد: در بازی امروز 7 بازیکن تیم را در اختیار نداشتیم و  تعدادی از بازیکنان ما از اردوی تیم ملی در هند به کرونا مبتلا شده بودند و برخی دیگر نیز مصدومیت داشتند و همین مسئله خیلی به ما ضربه زد و همه برنامه‌هایمان را به هم ریخت‌. من امروز تنها 14 بازیکن در اختیار داشتم و کاری از دستم بر نمی‌آمد. امیدوارم فدراسیون و سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند و دغدغه باشگاه‌ها را نیز در نظر بگیرند. دوست ندارم انتقاد چندانی داشته باشم اما لیگ طبق انتظار باشگاه‌ها برنامه‌ریزی نشده و در این مدت 2 بار مسابقات تعطیل شده است. لیگ وارد هفتمین ماه برگزاری خود شده اما هنوز نیم‌فصل نخست به پایان نرسیده و فرسایشی شدن مسابقات به باشگاه‌ها آسیب زده است.

لیگ برتر فوتبال بانوان| صعود خاتون بم به صدر با جشنواره گل مقابل نماینده شهرکردکودایی: جام ملت‌های آسیا آغاز راه فوتبال بانوان است/ فوتبال تیم‌های شرقی خیلی از ما جلوتر استحسن‌زاده: تیم فوتبال بانوان اینقدر ضعیف نیست و می‌توانست بهتر باشد/ از لحاظ بدنی کم آوردیم

 

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در بازی امروز گفت: با وجود نتیجه مساوی از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. نمی‌خواهم نتیجه بازی را به گردن داوری بیندازم اما پنالتی ما را نگرفتند و گل‌مان را هم آفساید اعلام کردند. من از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم هرچند در بحث تمام کنندگی ضعیف ظاهر شدیم و دلیل آن فاصله زیاد مسابقات و تعطیلی لیگ بود. با این حال بازیکنانم خوب ظاهر شدند و 70 درصد مالکیت توپ و بازی دست ما بود.

محمودی با اشاره به روند فرسایشی لیگ، متذکر شد: خانم ناظمی تمام تلاش‌شان را کردند که لیگ امسال با نظم برگزار شود اما خوب او هم تحت فشار قرار گرفت و حتی با وجود آنکه صورت جلسه شده بود که بازی ما با ذوب‌آهن قبل از اعزام تیم ملی برگزار شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما یک روند رو به رشد بسیار خوبی داشتیم اما این اتفاقات و تعطیلی لیگ باعث شد تا از روندمان فاصله بگیریم.

وی ادامه داد: ما هفته آینده بازی مهمی در پیش داریم و اگر یک یا دو نفر از مصدوم‌هایمان به بازی برسند، شرایط‌مان بهتر خواهد شد. امیدوارم و از مسئولان خواهش می‌کنم که دیگر لیگ را تعطیل نکنند، نمی‌دانم چرا کسی هم در این مورد حرفی نمی‌زند. باشگاه‌ها هزینه‌های زیادی برای حضور در رقابت‌ها متحمل شده‌اند و امیدوارم در تصمیم‌گیری‌هایی که می‌شود، باشگاه‌ها را نیز در نظر بگیرند.

انتهای پیام/170/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان سرمربی تیم باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش همشهری آنلاین، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

کد خبر 848335 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است