Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی غیبت زلاتان و آنته ربیچ در دربی میلان را تایید کرد

روسونری فردا در مهم ترین دیدار هفته بیست و چهارم سری آ به مصاف اینتر می رود.

طرفداری | جدال اینتر - میلان در روز شنبه فراتر از یک دربی دلا مادونینای معمولی خواهد بود زیرا این دو تیم برای کسب اسکودتو رقابت می کنند. استفانو پیولی پیش از این دیدار حساس، در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص موارد مختلف از جمله شرایط دربی، وضعیت بازیکنان تیم برای بازی فردا و اتفاقات بازار نقل و انتقالات صحبت کرد:

ابراهیموویچ و آنته ربیچ برای مسابقه فردا در اختیار ما نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مچ پای ربیچ در انتهای هفته دچار ضرب دیدگی شد و فعلا موفق به ریکاوری کامل نشده است. امیدواریم که هر چه زودتر به تیم اضافه شود، او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. در عوض، فیکایو توموری برای این دیدار در دسترس خواهد بود. او برای بازگشتش کار بزرگی انجام داد، البته فکر نمی کنم بازی فردا را از ابتدا آغاز کند.

اولیویه ژیرو یک بازیکن باهوش و کامل است. او می داند که چگونه در فضاها جاگیری کند و در نقش رابط بین دیگر بازیکن ها عمل کند. 

 پنجره نقل و انتقالات؟ به شرایط باشگاه اطمینان دارم زیرا از خصوصیات بازیکنان تیمم آگاهی دارم. تصمیماتی که در بازار نقل و انتقالات گرفتیم، حاصل توافقات همه جانبه اعضای باشگاه بود. احتمال جذب بازیکنانی که باعث افزایش کیفیت ترکیب تیم شوند وجود نداشت. 

 تنها خرید میلان در ماه ژانویه، مارکو لازتیچ مهاجم جوان صربستانی بود:

لازتیچ شخصیت قدرتمندی دارد و هدف او، تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. او توان و ویژگی های بدنی عالی و همچنین تکنیک بسیار خوبی دارد. او در دیدار فردا همراه تیم خواهد بود تا بتواند شناخت لازم از میلان و شرایط فوتبال ایتالیا را به دست بیاورد.

سرمربی ایتالیایی  در مورد شرایط یوونتوس و انتقال ولاهوویچ هم اظهار نظر کرد:

یوونتوس در ماه ژانویه یک مهاجم بسیار قدرتمند [دوشان ولاهوویچ] را جذب کرد، اما فقط در زمین بازی مشخص می شود که در ادامه فصل چه سرنوشتی در انتظار تیم ها خواهد بود. یوونتوس همیشه در رقابت برای حضور در جمع ۴ تیم برتر حضور داشته است‌. ما هم از اهداف باشگاه آگاه هستیم و با تمام وجود برای دست یابی به آن ها تلاش می کنیم. 

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس شماره پیراهن بازیکنان بارسلونا در ادامه فصل 2021/22 تعداد کارت‌های کی روش در جام ملت‌های آفریقا بیشتر از شاگردانش شد ناکامی رئال مادرید در جام حذفی 8 ساله شد؛ تنها 2 قهرمانی در 29 سال اخیر مرد هفته، آندرانیک اسکندریان! / نتایج تیم منتخب قرن (44)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!