Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@09:21:44 GMT

ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۲۸۹۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل» در گردهمایی سالانۀ رهبران گروه ارتباطی ام‌تی‌ان، موسوم به GLG 2022، توانست در دو بخش ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی و نیز مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی، در بین شرکت‌های گروه ام‌تی‌ان حائز رتبۀ برتر شود.

بر این اساس، در بخش «ایجاد بزرگترین و باارزش‌ترین زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی»، ایرانسل رتبۀ نخست را در بین شرکت‌های عضو گروه ام‌تی‌ان به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش «بیشترین ارتقا در زمینۀ مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی» نیز، ایرانسل جایگاه نخست را در مجموعۀ ام‌تی‌ان، از آن خود کرد.

‌گردهمایی رهبران گروه ام‌تی‌ان، ابتدای هر سال میلادی برگزار می‌شود و طی آن، شرکت‌های برتر در مجموعۀ این گروه ارتباطی، در حوزه‌های مختلف، ارزیابی و معرفی می‌شوند.

این رویداد، امسال نیز مانند سال‌های قبل، به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت آنلاین برگزار شد.

در گردهمایی امسال، ارزیابی شرکت‌ها بر اساس راهبرد گروه ام‌تی‌ان، موسوم به «Ambition 2025» انجام شد‌ و دیروز، ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، رتبه‌های نخست این ارزیابی، مشخص شدند‌.

ایرانسل، پیش از این هم در رقابت شرکت‌های گروه ارتباطی ام‌تی‌ان در سال ۲۰۱۹، موفق به کسب جایزۀ اصلی شده بود.

ایرانسل همچنین در شهریور ۱۴۰۰، توانسته بود جایزۀ نوآوری گروه ام‌تی‌ان در بخش راه‌کارهای سازمانی را به دست آورد.

گروه ارتباطی ام‌تی‌ان، دارندۀ ۴۹ درصد از سهام «ام‌تی‌ان ایرانسل»، هم‌اکنون در ۲۰ کشور آفریقایی و خاورمیانه‌ای، رسماً در حال فعالیت است. این گروه ارتباطی، آبان امسال توانسته بود بر اساس رتبه‌بندی مجلۀ اقتصادی «فوربز (Forbes)» از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، در میان اپراتورهای ارتباطی، در جایگاه دوم جهانی قرار گیرد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شرکت ایرانسل اپراتور ایرانسل ام تی ان اپراتور ایرانسل ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال ایران بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط MTN در ایران می‌ماند آغاز بهره‌برداری رسمی از اولین سایت ۵G ایران/ سرعت بیشتر و شبکه پایدارتر از مزایای۵G فعال بودن سرویس رومینگ بین‌الملل، در داخل کشور هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد صعود هندبال ایران به قهرمانی جهان با حمایت ایرانسل تفاهم ایرانسل و شهرداری کرمانشاه برای توسعۀ خدمات شهر هوشمند امیدوارم روزی همه مردم سرعت ۵G را تجربه کنند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد بانک ها پول ندارند تا وام بدون ضامن بدهند / همین بلا را سر بورس هم آوردند جدیدترین قیمت های برنج پرحاشیه؛ تا ۱۰۷هزار تومان هم به فروش می رسد! هشدار سازمان هواشناسی برای وقوع کولاک قیمت برنج در مرز ۹۰ هزار تومان (جدول) گوشی ارزان قیمت سامسونگ چند؟ (جدول) سیستم خودران (اتو پایلوت) تسلا جهان ما را اینگونه می‌بیند! به سیمرغ فکر نمی‌ کنم کدام بانک‌ ها وام بدون ضامن می دهند؟ نجات حلزون از یک گیاه گوشتخوار +فیلم لیگ برتر فوتبال / هوادار تهران صفر - استقلال تهران یک بهترین زمان اعمال محدودیت در کشور قبل از قله ابتلاست هم صدا شویم؛ احیای بورس از توهم تا واقعیت تماشاگران کدام فیلم های جشنواره را دوست دارند؟ تنها ۲ روز تا پایان مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ پرونده خرید سربازی بسته شد / می‌فروشیم ولی نمی فروشیم! ایستگاه بین المللی فضایی در سال ۲۰۳۱ سقوط خواهد کرد قیمت یخچال فریزر چند؟ (جدول) تجهیز همه مشترکان بزرگ برق به کنتور هوشمند کنایه همتی به رییسی: شاخص های اقتصادی ۶ماه گذشته با دروغ قابل توجیه نیست! افزایش یارانه نقدی تا آخر سال اعمال می شود؟ چین و روسیه خواستار توقف فوری گسترش ناتو شدند قیمت مرغ قطعه بندی تا پایان سال نهایی می شود ذخایر ارزی چه شد؟ آیا آینده خلیج فارس چینی است؟ جنگ ریزتراشه ها / رویارویی با غول چینی به رهبری آمریکا درآمد میلیونی دو پرستار از واکسن کرونا معاوضه حردانی و آغاسی به سود کوین یامگا سفر ارزان به قشم ۱۵ میلیون تومان! + جدول حذفیات منابع کنکور فردا اعلام می شود امکان رفع تعهد ارزی با رمزارز فراهم شد + جزییات افزایش ۵۱۲درصدی اشتغالزایی گروه صنعتی انتخاب در شدیدترین دوره تحریم ها و کرونا سبد پیشنهادی شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن برای هفته سوم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه ‌گذاری فاینتک برای هفته سوم بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ آیت الله رییسی شب و روز ندارد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۱۵) برند مد مشهور به مدافعان محیط زیست پیوست مقصر قطعی برق صنایع کیست؟ بازیکن جدید استقلال از ازبکستان آمد + عکس اشک های تلخ فرزندان پلیس شهید شیرازی بدون سخت گیری، بیمه بیکاری پرداخت می کنیم بسیاری از نقاط کشور فردا بارانی است شاخص کل مقاومت خود را می‌شکند؟ / بازار هفته آینده به کدام سو می رود؟ + فایل صوتی کشته شدن سرکرده داعش در ادامه تلاش نیروهای امنیتی است آخرین وضعیت جاده های ایران هشدار آمریکا به دور زدن تحریم های روسیه توسط چین هوندا فیت یا هوندا HR-V؛ کدام خودروی بهتری است؟ کپی‌برداری از نسخه چینی / چرا فیلترینگ در ایران شکست خورد؟ قیمت جدید انواع ماشین شارژی + جدول افزایش حقوق معلمان چقدر است؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپراتور ایرانسل ام تی ان اپراتور ایرانسل ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال ایران گروه ام تی ان گروه ارتباطی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه