Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشخصات فنی پروژه محور ساحلی بندر ریگ به گناوه که با حضور استاندار افتتاح شد اظهار داشت: پروژه محور ساحلی بندر ریگ به گناوه در ادامه محور ساحلی بوشهر به بندر ریگ است که از لحاظ اتصال مستقیم ریگ به گناوه به طول ۱۳ کیلومتر در فاز اول با حجم عملیات زیرسازی ۳۸۲ هزار مترمکعب، حجم عملیات روسازی با بیش از ۸۳ هزار متر مکعب، ۳۵ دستگاه ابنیه فنی و ۲۱ هزار تن آسفالت، تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: محور ساحلی بندر ریگ گناوه در سه فاز اجرایی مطالعه شده است.

وی گفت: فاز اول این محور میدان ورودی بندر ریگ به میدان ورودی شهر گناوه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: فاز دوم این محور از قبل از روستای گشویی به نوروز آباد گناوه وصل می‌شود.

وی گفت: اصلی ترین بحث مطالعه محور ساحلی گناوه به ریگ به خروج ترافیک شهر گناوه به خصوص گمرکات است که بتوان ترافیک را خارج کرد که مطالعات آن نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: اگر همکاری لازم به خصوص شهرداری و احداث پل روی خور که حدود ۳ کیلومتر این مسیر انجام شود ارزش این محور نیز دوچندان می‌شود.

وی گفت: مهمترین مزیت دیگر این مسیر ۱۳ کیلومتری دارد این است که مسیر موجود به سمت سه راهی گناوه بندر ریگ ۶ و نیم کیلومتر مسیر کوتاه‌تر شده است که حدود ۵۰ درصد مسیر کوتاه‌تر می‌شود.

وی پیرامون باند دوم مسیر بوشهر بندر ریگ گناوه ادامه داد: مطالعات فاز اول و دوم باند دوم مسیر بوشهر بندر ریگ گناوه به طور کامل انجام شده است ولی با توجه به محدودیت‌های اعتباری اجرای آن با اعتبارات استانی امکان پذیر نیست و نیاز به اعتبارات ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در این رابطه با یک مشاور از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی عقد قرارداد پیرامون مطالعات توجهی و اقتصادی داشته‌ایم که خوشبختانه کارهای مربوط در حال انجام است و امید می‌رود برای بودجه ۱۴۰۲ اخذ ردیف ملی برای باند دوم مسیر داشته باشیم.

وی از همکاری همه کسانی که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر و شهرستان که در ایمن سازی مسیر، خط کشی، نصب تابلوها و مشاوران پروژه و معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی تقدیر کرد و افزود: پیمانکار این پروژه یکی از پیمانکاران خوشنام منطقه است که علیرغم مطالبات بالایی که داشته است همکاری انجام داد تا این مسیر تکمیل و در دهه مبارک فجر افتتاح شود.

کد خبر 5416678

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه فرزاد رستمی شهر گناوه بندر ریگ دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام همدان تبریز آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی راه و شهرسازی استان بوشهر محور ساحلی باند دوم بندر ریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ وحید نیک روش افزود: طرح ساماندهی گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واگذار شده ولی تاکنون این مهم را به اتمام نرسانده است.   وی بیان کرد: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی توان اجرای طرح را ندارد شورا و شهرداری بوشهر آمادگی دارند تا طرح ساماندهی گذر فدک را به اتمام برسانند.   نیک روش ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری در بوشهر از محل اعتبارت ارزش افزوده است که در این زمینه از اداره کل مالیاتی استان خواسته شده سهم دقیق استان در این حوزه را مشخص کند.   وی گفت: اعتبارات ارزش افزوده بوشهر همچنان براساس جمعیت ۲۳۰ هزار نفری پرداخت می‌شود و این در حالی است که شهر به مرز ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.   نیک روش یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی‌ها برای پرداخت هزار میلیارد ریال اعتبارت ارزش افزوده به شهرداری بوشهر بود که از این میزان تنها هفت هزار میلیارد ریال آن محقق شد.   وی ادامه داد: پیش‌بینی شده امسال بین ۱۱ تا ۱۲ هزار اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شود که براساس روال سابق شاید این میزان نیز محقق نشود.   نیک روش گفت: این اعتبارات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی بوده از این رو انتظار می‌رود حق شهر بوشهر به طور تمام و کمال پرداخت شود.

دیگر خبرها

  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر