Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال تهران امروز(جمعه) در دیداری معوقه از هفته شانزدهم در ورزشگاه انقلاب کرج و با قضاوت سیدعلی اصغر مومنی و کمک‌های سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این استقلال بود که با نتیجه ۲ بر یک میزبان را شکست داد.

شاگردان «فرهاد مجیدی» که هم‌اکنون با ۳۵ امتیاز صدرنشین لیگ بیست و یکم محسوب می شوند، برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول انگیزه‌های زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر، شاگردان «رضا عنایتی» در تیم هوادار هم که تا پیش از این بازی با ۱۴ امتیاز در رتبه نه چندان قابل توجه دوازدهم جای داشتند، برای بهبود شرایط خود در جدول پا به زمین بازی گذاشته و علاوه بر این، عنایتی که از اسطوره‌های باشگاه استقلال محسوب می‌شود، برای نشان دادن توانایی‌های خود در محوطه فنی، با انگیزه‌ای مضاعف در میدان حاضر شد.

نخستین موقعیت خطرناک را میهمان در دقیقه ۱۰ ایجاد کرد و روی حرکت ترکیبی قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و مدافع حریف با بی احتیاطی او را سرنگون و ژستد ضربه پنالتی اعلام شده از سوی داور را خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

سپهر روزی طلب در دقیقه ۱۴ روی ارسال عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه استقلال زد که با واکنش خوب حسینی همراه شد.

قاسمی نژاد که در بازی امروز آماده به نظر می‌رسد، در دقیقه ۲۴ ژستد را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ضربه روپای این بازیکن با اختلافی اندک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

سیاوش یزدانی در دقیقه ۳۵ روی ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، می‌توانست دروازه هوادار را باز کند که با تجمع مدافعین توپ برگشت پیدا کرد.

در دقیقه ۴۰ اما هوادار موفق شد با گل «محمدجواد محمدی» بازی را به تساوی کشانده تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ شوت غفوری بعد از برخورد به قاسمی‌نژاد راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۹ روی ارسال صائب محبی به دهانه دروازه استقلال، محمدی فرصت داشت گل دومش را به ثمر برساند که این فرصت را از دست داد.

مطهری که در دقیقه ۶۲ به جای قاسمی‌نژاد وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۵ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و شادی را به اردوی استقلالی‌های بیاورد.

سیاوش یزدانی در دقیقه ۸۹ به دلیل اتلاف وقت با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و اختلاف خود را با پرسپولیس به سه امتیاز افزایش داد.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، امین قاسمی‌نژاد(امیرارسلان مطهری)، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد(آرمان رمضانی)

ترکیب هوادار

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی(صائب محبی)، سیدمحمد حسینی، سیدمحمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان(محمد چهارمحالی)، حسین صادقی(پیمان میری)، معین عباسیان(امیر پورمحمد)، بابامحمدی(بابک مرادی) و محمد جواد محمدی

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال معین عباسیان امين قاسمي نژاد امیر ارسلان مطهری محمد دانشگر آرمان رمضانی سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال معین عباسیان امين قاسمي نژاد امیر ارسلان مطهری محمد دانشگر آرمان رمضانی سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی سیاوش یزدانی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم