Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:40:34 GMT

یزدانی روی مود سیمئونه ؛ یک اخراج عجیب (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۳۴۳

مدافع استقلال به دلیل آوردن توپ دوم داخل زمین از سوی داور کارت قرمز دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 88 مسابقه استقلال و هوادار در شرایطی که آبی پوشان دو بر صفر از حریف پیش بودند و شاگردان رضا عنایتی نیز برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کردند یک اتفاق عجیب از سوی سیاوش یزدانی رخ داد که منجر به اخراج او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدانی در شرایطی که تیم هوادار در موقعیت حمله و فشار روی دروازه استقلال بود، در یک اقدام عجیب توپی که در جریان بازی را نبود را به داخل زمین هدایت کرد. این صحنه اگرچه از دید داور پنهان مانده بود، با دید خوب کمک داور مواجه شد. علی اصغر مومنی بعد از صحبت با کمک خود که اقدام یزدانی را دیده بود، تصمیم بر دادن کارت زرد دوم به مدافع استقلال و اخراج او از زمین بازی گرفت.


جالب اینکه سیاوش یزدانی کارت زرد اول خود را نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داور گرفته بود و کارت زرد دوم او نیز غیرفنی بود و منجر به اخراجش شد.


این اتفاق در گذشته توسط یکی از مربیان سابق شهرخودرو مشهد رخ داد که منجر به محرومیت او نیز شده بود. اما اینکه یک بازیکن از داخل زمین برای جلوگیری از حمله حریف چنین کاری کند، عجیب به نظر می‌رسد.


با این تفسیر سیاوش یزدانی دیدار با ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر را از دست داد و تیمش را همراهی نخواهد کرد.

 

 

همانطور که تصویر مشخص است، یزدانی توپی که بیرون از زمین بود را به داخل چمن آورد تا مانع از حمله تیم هوادار شود!

 

 

 

قبلا در بازی اتلتیکو مادرید مقابل مالاگا سیمئونه کار مشابهی انجام داده بود که منجر به اخراجش از زمین شد

استقلال تهران سیاوش یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سیاوش یزدانی سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد

یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیئت را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

کد خبر 848412 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏