Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های استان هرمزگان برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی امام جمعه موقت بندرعباس و  مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: خدا را شاکریم در آستانه چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی قرار داریم و این ایام را جشن می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به قرارگیری ایام در ماه رجب بر ضرورت خودسازی در این ایام افزود: ما انسانها اگر ظرف مان را رو به آسمان بگیریم پر می‌شود اما اگر آن را وارونه بگیریم چیزی نصیب ما نخواهد شد. زمانها و مکانها در اسلام فرق می‌کند و عبادتی که در مسجد انجام می‌شود آداب خاص خودش را دارد، اما در مکان‌های دیگر آداب خاص خود را دارد، مناسبتهای هر ماه هم متفاوت است، مثلاً ماه رجب و رمضان و شعبان هر کدام با یکدیگر تفاوت دارد و ما فقیر درگاه الهی هستیم و بایدخدا را ویژه یاد کنیم.

حجت الاسلام رئیسی  ادامه داد: نسخه دین این است که انسان ها خودشان پاسبان خود باشند‌،  امام باقر علیه السلام نیز در این باره فرموده کسی که درون خودش واقفی قرار ندهد مباحث مردم برای او سودی ندارد.

وی اضافه کرد: گوش دادن سخنرانی و قرائت قرآن و موارد دیگری اثرگذار است اما اگر خودمان به ذات آنچه می‌خوانیم توجه نداشته باشیم و خواندن ما روی ما اثربخش نباشد، عملا چیزی بدست نیاورده‌ایم.

امام جمعه موقت بندرعباس یاد آور شد: امروز در جامعه سیاه‌نمایی صورت می‌گیرد که به فرموده رهبرمان کار غلطی است، امروز مشکلات زیادی وجود دارد و ما باید عادات دینی را با رعایت حلال و حرام به فرزندانمان در خانه یاد دهیم.

وی استقامت در مسیر بندگی را راه رسیدن به رستگاری عنوان کرد و بیان داشت:  برای اینکه انسان در یک امر مهارت پیدا کند نیاز به تمرین دارد و کسی که در میدان ورزش خوب می درخشد نشان دهنده تمرین زیاد است و ماه‌های رجب و رمضان هم تمرین دینی برای ما انسانهاست.

امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه‌های دوم نماز جمعه بندرعباس نیز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با صنعتگران، گفت: این دیدار نشان دادند که رهبری به مسائل مختلف جامعه به خوبی مسلط هستند و فرمایشات رهبری نه فقط راهنمایی و توصیه شفاهی به مسئولین‌ بلکه نسخه کتابت است.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درگذشته و در دولت قبلی برای حل مشکلات راهنمایی‌های داشتند که امیدواریم دولت جدید به این راهنمایی‌ها توجه کند و برای حل مشکلات و موانع به تلاش خود ادامه دهد.

وی وجود رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب را نعمت بزرگی برای کشور دانست و اضافه کرد: خداوند این شخصیت ارزشمند ر به مردم ایران عنایت کرده است که با هدایت‌ها و تدابیر هوشمندانه و دوراندیشانه خود، راه انقلاب اسلامی را در مسیر رسیدن به ظهور، هموار کند.

امام جمعه موقت بندرعباس به ۱۵ بهمن ماه سالگرد بیعت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با امام رحمه الله اشاره و گفت: این عزت بزرگی برای کشور ما محسوب می‌شود و شهدای بزرگی هم در نیروی هوایی و هوانیروز تقدیم انقلاب شده است و این عزیزان در صف اولین نظامیانی بودند که به صف انقلاب اسلامی پیوستند.

 در ادامه به تلاش غول رسانه‌ای دشمن برای انحرف اذهان عمومی از ظلم‌هایی که ملت ایران در پیش از انقلاب اسلامی رو داشته می‌شد، اشاره و خاطرنشان کرد: در طول یک هفته اخیر متاسفانه حوادث تلخی رخ داد و آن تعرض اراذل و اوباش به کادر نیروی انتظامی است که خواستار برخورد با فردخاطی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی در درگیری با اراذل و اوباش اظهارکرد: نبایست در کشور اسلامی فردی به حدی جسور باشد که به مجری قانون تعرض کند و این وضعیت پسندیده نیست و امیدوارم مسئولین مسائلی را بیاندیشند که افسران نیروی انتظامی نیز بتوانند در برابر اراذل و اوباش از خود به خوبی دفاع کنند.

خطیب جمعه موقت بندرعباس افزود: متاسفانه هر هفته شاهد همین وضعیت در کشور هستیم البته شهادت افتخار است، اما این وضعیت پسندیده نیست و نیروی انتظامی باید تلاش کند از خودش دفاع کند تا مورد تعرض قرار نگیرد.

حجت الاسلام رییسی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را هدایت جامعه ذیل تدابیر ولایت فقیه برشمرد و ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها شیطنت می‌کنند و همین طور سیاسیون کم و بیش مطرح می‌کنند و می‌گویند که چرا ولایت فقیه مادام‌العمر است، باید به آنها بگویم که خبرگان رهبری رصد می‌کنند و با اشاره به شواهدی که وجود دارد خدایی نکرده تاکنون  هم خطایی از سوی رهبری نزده است پس چنین امام عالمی می تواند مادام العمر هدایتگر انقلاب باشد.

وی یکی از خیانت‌های رژیم پهلوی را که از آن سخنی گفته نمی‌شود، مزدوری آنان در معامله بحرین به عنوان بخشی از ایرانبرشمرد و اضافه کرد: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی به قدری از صلابت برخوردار است که استکبارگران و نیروهای تروریستی در خلیج فارس حد و حدود خودشان را خوب می‌دانند و اگر ذره‌ای بخواهند پایشان را از گلیم‌شان دراز کنند با قدرت و اقتدار ملت ایران مواجه می‌شوند.

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح  کرد: امروز دشمنان بر این امر اقرار می‌کنند که حتی تحریم‌ها هم نتوانسته است جلوی پیشرفت کشور ایران را بگیرد و بدون شک جمهوری اسلامی ایران، قله‌های پیشرفت را طی می کند و البته مسئولین باید پای کار باشند و مردم هم همکاری داشته باشند، همانطور که در همه جای دنیا به دولتمردان برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره همه جهادگران میهن اسلامی‌مان، بخش بزرگی از رفع محرومیت در کشورمان را مدیون جهادگران این عرصه برشمرد و  خاطرنشان کرد: مردم باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان باشند و همه توان مسؤولان باید معطوف به رفع مشکلات آنان باشد.

امام‌جمعه قشم: در برخورد با مفسدین، شیعه و سنی نمی‌شناسیم/ محوطه مصلی را میدان تره‌بار می‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل شناسایی ۲ نفر از مدیران فاسد شهرستان قشم اظهارکرد: برای برخورد با اینگونه متخلفان، فرقی نمی‌کند فرد یادشده در یک بیمارستان سرراهی باشد یا در جایی بزرگ مشغول انجام وظیفه باشد و باید بدون رودربایستی با اینان برخورد شود.
امام جمعه قشم با بیان اینکه باید در زمینه شناسایی و دستگیری در خصوص مفاسد اقتصادی دقت شود، افزود: ذات انقلاب اسلامی در مبارزه مستمر با فساد است و در هرمزگان متاسفانه مدیران مجموعه‌هایی هستند که مسببان وضعیت موجود هستند و همچنان در ادارات جولان می‌دهند.
حجت الاسلام حاجبی ادامه داد: متاسفانه اگر هم افراد ولایی پای کار بیایند، با فشار فزاینده‌ای به عقب رانده می‌شوند و البته باید توجه داشت بجای برخی مدیران نالایق، شایستگان معرفی شوند و شاگردان و مسببان وضع موجود، جای قبلی ها را نگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم برخورد با فساد در زمینه‌های بازار مسلمین، اجتماعی و شرکت‌ها اضافه کرد: گرانی میوه و چند نرخی آن برای مردم آزاردهنده است و این درست نیست که انحصار میوه در جزیره قشم در دست عده‌ای خاص باشد و این افراد هر طور که بخواهند در خصوص مایحتاج مردم تصمیم‌گیری کنند.
امام‌جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: باید به طور جدی با گرانفروشی میوه برخورد شود؛ در غیراینصورت محوطه مصلی را به میدان میوه وتره‌بار تبدیل خواهیم کرد.
وی از مسئولین اصناف شهرداری و منطقه آزاد درخواست کرد با تلاش بیشتر، زمینه را برای کاهش قیمت و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه مهیا کنند.
خطیب جمعه قشم، همچنین بر لزوم برخورد با فساد اخلاقی در برخی سواحل هرمز، کیش و قشم، بیان کرد: این اقدامات مسائل پشت پرده زیادی دارد و باید به دقت مورد بررسی و برخورد قرار بگیرد.
وی با اشاره به شهادت یکی از مامورین وظیفه‌شناس ناجا در برخورد با اراذل و اوباش گفت: اقتدار انتظامی باید در اوج باشد؛ اما برخی از این اوضاع سوءاستفاده می کنند که باید ضمن دستگیری مقصران این حادثه، محاکمه و برخورد با این افراد در دستور کار قرار بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تذکر به شرکت های کوچک و بزرگ گفت: طبق دستور ریاست محترم جمهور باید از نیروهای بومی و ماندگار اعم از کارگری و متخصصین همین خطه برای کارهای مختلف استفاده شود.

حجت‌الاسلام حاجبی با اشاره به بی‌اطلاعی نسل‌های جدید از برخی جریانات انقلاب گفت: دشمن به دنبال انحراف در سطوح مختلف نظام بوده و می کوشد انقلابی‌نماها را جایگزین انقلابی‌ها کند و افراد سست‌عنصر، غرب‌گرا و غرب‌گدا را به عنوان انقلابی واقعی جا بزنند.
وی ادامه داد: مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی را نیازمندیم و در جنگ اقتصادی نیازمند افسران جنگ اقتصادی هستیم و به مدیران سودجوی کارنابلد نیازی نداریم.
امام جمعه شهرستان قشم خاطر نشان کرد: نگاه مدیریت جهادی اثربخش است و در همین صنعت خودرو که در جلب رضایت مردم موفق نبود، حمایت درستی شد؛ اما استفاده درستی از این ظرفیت انجام نگرفت.

 

دهه فجر جشن ملی ایرانیان و عامل تقویت مسلمانان به پیروزی نهایی حق بر علیه باطل است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا، امام جمعه شهرستان بندرلنگه  در خطبه  های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تاریخ  اسلام نشان دهنده ی این است که استهزا، اذیت، شکنجه،محاصره اقتصادی ، محاصره اجتماعی ،تحمیل جنگ های مختلف، توطئه های داخلی منافقین، تفرقه افکنی،تهاجم فرهنگی،ترویج فحشاء و منکرات،استعمار نظامی و سیاسی همه و همه از سوی دشمنان اسلام  بر علیه نظام اسلامی بکار گرفته شد، ولی اسلام روز به روز توسعه پیدا کرد و قوی تر شده است، قطعا پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در توسعه ی اسلام و قدرت یافتن اسلام و مسلمانان در عصر حاضر شده و پیروزی نهایی اسلام و مسلمین در گرو موفقیت های انقلاب اسلامی امری قطعی و وعده ای قرآنی است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک دهه مبارک فجر افزود :دهه فجر جشن ملی ایرانیان و عامل تقویت مسلمانان به پیروزی نهایی حق علیه باطل است.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ادامه داد:  بر اساس آمار های سازمان های  بین المللی رسمی مثل سازمان ملل ،بانک جهانی سازمان جهانی غذا وکشاورزی ،سازمان جهانی سلامت و… ایران اسلامی در اکثریت شاخص های پیشرفت و توسعه جزء پیشگامان و موفق ترین کشور ها بوده است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی در آرمان هایی مثل عدالت ،استقلال ،آزادی ،کرامت انسان، کرامت زن، مردم سالاری دینی،پیشرفت های زیر ساختی، پیشرفت های صنعتی، پیشرفت در معنویت ،امنیت پایدار و اقتدار نظامی آماری خیره کننده از خود به جای گذاشته است.

امام جمعه بندرلنگه تصریح کرد:  عزت و استقلال به عنوان مهمترین اهداف ملت ایران در انقلاب امروز در حد اعلای خود در چنگ مردم ایران است کشوری که شاه آن اجازه مسافرت در درون کشور خود را بدون اجازه استعمارگران نداشت امروز هیچ معادله جهانی بدون جلب نظر ایران اسلامی را قابل حل نمی دانند. کشوری که در همه چیز به غرب وابسته بود امروز کاملا وابستگی خود را از همه جا قطع کرده و در همه امور خود کفا است در پزشکی جزء چهار کشور برتر دنیا در درمان ناباروری جزء ده کشور برتردنیا در سازنده داروی بیماری خاص جزء پنج کشور دنیا در پیوند اعضاء هستیم .

حجت الاسلام اسماعیل نیا یادآور شد: :ساخت هزاران مرکز بهداشتی درمانی در شهر و روستا از دیگر موفقیت های ما در عرصه پزشکی است در عرصه نظامی امروز جزء هشت کشور قدرتمند نظامی دنیا هستیم،  جزء هفت کشور قدرتمند موشکی دنیا هستیم،جزء پنج کشور سازنده  زیر دریایی، ساخت انواع موشک های نقطه زن هزارکیلومتری،ساخت پهباد های پیشرفته کاملا بومی، ساخت انواع ناوچه، تانک ،هلیکوپتر و دیگر ادوات نظامی از دیگر دستاوردهای خیره کننده نظامی ایرانی اسلامی است.

وی بیان داشت:در عرصه حوزه علمی، دانشگاه رشد و شتاب اول علمی دنیا ،مقام اول تولید علم و مقاله در برهه های از جمهوری اسلامی، جزء هشت کشور دارنده دانش بومی هسته ای، جزء هفت کشور دارنده علم نانو تکنولوژی، رشد چندین برابری دانشگاهها بطوری که ۷۵ درصد افراد زیر ۳۵ساله ایران تحصیلات دانشگاهی دارند.

امام جمعه بندر لنگه  خاطر نشان کرد: در  عرصه مذهبی و معنوی با توجه به اینکه انقلاب ما یک انقلاب ایدئولوژیک بود پیشرفت های خیره کننده ای داشتیم،  رشد چندصد برابری مساجد ،حسینیه ها ، مراکز دینی و مذهبی، حوزه های دینی شیعه و سنی از افتخارات نظام اسلامی است، تربیت هزاران حافظ قاری و مفسر قرآن کریم و افتخار آفرینی آنها در مسابقات قرآنی از دیگر افتخارات جمهوری اسلامی است.

 

ایجاد نظام ولایی مهمترین دستاورد سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده، امام جمعه جزیره  کیش در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: باید قدردان این نعمت الهی باشیم چراکه اکنون پس از چهار دهه از عمر آن اگر نگاهی مختصر به دستاوردهای آن بیندازیم متوجه حرکت متعالی کشور خواهیم شد.
امام جمعه کیش افزود: رشد شتابان علمی، کاهش وابستگی در تولید محصولات مختلف، رشد خیره کننده حوزه دفاعی ، ارتقای سطح رفاهیات جامعه از جمله دستاوردهای این انقلاب در کشور است.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: اما ایجاد نظام ولایی مبتنی بر مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای حوزه اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی است که توانست با این دستاورد مردم ایران را پس از سال ها به آرزوی دیرینه خود یعنی زندگی در یک جامعه اسلامی برساند.
وی ایجاد برابری های نسبی فرصت ها برای همه مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست  و اضافه کرد: در دوران رژیم پهلوی فرصت ها در اختیار یک عده ای خاص بود اما پس از پیروزی انقلاب این فرصت در اختیار همه افراد جامعه قرار گرفته است.
امام جمعه کیش با اشاره به رحلت مرجع عالی قدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانییادآور شد: ایشان عمر گرانبهای خود را مصروف کسب و نشر علوم دینی و پاسداری از حق و حقیقت کرد و زحمات ایشان در راستای دفاع از کیان و آرمان‌های انقلاب بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام حسن زاده  با اشاره بر تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام جزیره از جمله طرح پدیده کیش تصریح کرد: از قوه قضائیه در خواست می شود پرونده قضایی این طرح را در فوریت بررسی کنند تا شاهد اتلاف سرمایه در این طرح نباشیم.
خطیب نماز جمعه کیش خاطر نشان کرد: ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که این نیرو در طول مدت فعالیت خود به ویژه دوران پس از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی خدمات مختلفی را برآب ایران اسلامی انجام داده که ملت ایران قدردان این خدمات هستند.

 

رجب ماه تمرین تقواست/پیروزی انقلاب اسلامی ایران مختص ایرانیان نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک  ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد : همه ما باید بر سر درب خانه هایمان پرچم نصب کنیم شهر را آذین ببندیم ، ما باید اهمیت و هدف انقلاب ۵۷ را به نسل جوان مان بفهمانیم، بهمن ۵۷ مختص ایران نیست بلکه پیروزی اسلام بر استکبار جهانی و شیطان بود.

امام جمعه سیریک  با بیان اینکه امام راحل ما را از دست شیطان بزرگ جهانی نجات داد افزود: حال و روز کشورهای عربستان و امارات همانند کشور ما در دوران حکومت شاهنشاهی است که شاه معلون ما را به گاو شیرده آمریکا تبدیل کرده بود ، امارات و عربستان باید از این فلاکت و بدبختی نجات پیدا کنند چون این ها در واقع گاو شیرده امریکا هستند و هیچ اراده ای از خودشان ندارند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: نماز جمعه تریبون انقلاب است و اگر ائمه جمعه نبودند الان خبری از شیعه و سنی نبود.

وی با تسلیت رحلت مرجع عالقدر حضرت آیت الله گلپایگانی ،تقدیر و تشکر از متولیان مردمی و مسئولان که مراسمات دهه فجر را به نحوه احسن در شهرستان برگزار میکنند خاطر نشان کرد: از همه مردم عزیز و بزرگوار شهرستان خواهش میکنم ضمن زدن ماسک، نکات بهداشتی در مقابله با سویه جدید ویروس کرونا رعایت کنند تا دوباره شاهد جان دادن عزیزانمان بخاطر این ویروس منحوس نباشیم.

 

ماه رجب، بهار خودسازی/ استکبار ستیزی مهمترین ضربه به آمریکا و دول سلطه جوی عالم است

حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحى، امام جمعه شهرستان بندر خمیر  اظهار  کرد: ماه رجب به بهار خودسازی شهرت دارد ومومنان و خدا جویان واقعی این فرصت ارزشمند را مغتنم میشمارند واز برکات و سفره رحمت الهی بهره مند میشوند.

امام جمعه بندر خمیر افزود: دوران امامت امام هادی علیه السلام حقیقتا پر تلاطم ترین دوران در دوره حکومت عباسیان است، امام هادی در دوره بغرنج حکومت شش نفر از حاکمان جائر عباسی که سخت ترین دوران آن زمان حکومت متوکل  عباسی که ضدیت علنی با مکتب اهل بیت علیهم السلام داشت که یک نمونه آن تخریب قبر شریف سیدالشهداء حسین ابن علی علیه السلام بود، بیشترین سهم را در سامان دهی کانون وکلای و امناء اهل بیت علیهم السلام وانتشار معارف مهدوی و آماده سازی امت برای مواجهه با مسئله غیبت امام عصر داشت.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: تشریح و توضیح این نکته که اساسا چرا انقلاب شد برای اذهان عمومی به خصوص نسل جوان امروز در مواجهه با تمرکز و توزیع خوراک فکری توسط دشمن برای تحریف و ایجاد فاصله بین امت و نظام اسلامی، قطعا مصداقی برای مجاهدت فی سبیل الله در لباس جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی با توجه موقعیت فوق العاده و استثنایی که دارد و تسلط بر آن در وسعت ارتباط با شرق و غرب جهان را میسر می‌کند، در طول تاریخ مورد نظر تمامی قدرت های غالب و سلطه گر بوده وخروج آن از چنگ آنها با مدیریت و راهبرد استکبار ستیزی شاید مهمترین ضربه به آمریکا ودول سلطه جوی عالم است و به اعتراف مسئولین خود این کشورها با انقلاب اسلامی ضربه سختی بر پیکره منابع و انتفاعات حاصله آنها وارد گردیده است.

امام جمعه شهرستان ضمن عذرخواهی از مردم و شهداء به خاطر عدم آذین بندی مناسب و در شأن در ایام دهه فجر از سوی ادارات،خاطر نشان کرد: اوج بی توجهی در حق مردم و انقلاب اسلامی این است که زمانی که ما در بین مسئولان شهرستان سخن از تدوین سند توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی  با مشارکت ادارات ونهادها با توجه به شاخص های مهم ووجود ساختار خدادادی در شهرستان به میان می آوریم، باید نگران ابتدائی ترین معمول ترین وظایف مانند پوشش شهر در ایام عید انقلاب باشیم،حقیقتا باید بر این امر خجالت کشید وتوبه کرد و از ساحت نورانی شهدای انقلاب اسلامی و مردم عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه موقت بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه شهرستان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جمعه این هفته اراذل و اوباش حجت الاسلام خاطر نشان ایران اسلامی اسلامی ایران شهرستان قشم خیره کننده نماز جمعه ملت ایران ماه رجب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو بعد از ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر با بیان اینکه مبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در آیات قرآن کریم دارد گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصول و اعتقادات الهی ترسیم شده است و با به کارگیری عقل، خرد و توانمندی‌های فردی و سازمانی در راه حق حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به تکثیر اعتقادات آزادی‌خواهانه‌ای که از انقلاب اسلامی در دنیا نشأت گرفته است افزود: ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و بیداری آزادی‌خواهان جهان در راستای حمایت این ملت مظلوم همگی نشأت گرفته از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه رژیم غاصب صهیونیستی را گیر افتاده در باتلاقی عمیق خواند و تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین، ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در هدف قرار دادن اهداف نظامی و اعتراضات داخلی این رژیم کودک کش را در باتلاقی عمیق فرو برده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: موفقیت‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تجلی‌گاه عشق به خدا، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی است

در پایان این مراسم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از مربیان و هادیان نمونه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094443

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت