Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های منتخب سرخابی و ستارگان تیم ملی عصر امروز به مناسبت بزرگداشت درگذشتگان جامعه فوتبال و شهدای سلامت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* علیرضا اکبرپور، بهنام ابوالقاسم‌پور، ادموند بزیک، بهروز رهبری‌فرد، وحید هاشمیان، مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، حسن خان‌محمدی ، رضا جباری، هاشم بیک‌زاده، علی کریمی و مهدی امیرآبادی جز نفراتی بودند که در ترکیب سرخابی‌ها به زمین رفتند در تیم مقابل هم بازیکنانی چون پرویز برومند، رسول خطیبی، رضا شاهرودی، حسین کاظمی، احمد مؤمن‌زاده، احمد تقوی، محمد خاکپور، اسماعیل حلالی و ابراهیم طحامی، سیروس دین‌محمدی، محمدرضا مهدوی، خداداد عزیزی، محمد پنجعلی و مجید مظفری در ترکیب منتخب تیم ملی بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* چهره هایی مانند علی پروین، محمد مایلی‌کهن، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی، حمید استیلی، حمید درخشان، رضا درویش، با حضور روی نیمکت‌های ورزشگاه آزادی این مسابقه را تماشا کردند.

* شهاب عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جمع چهره های فوتبالی به خوش و بش با بازیکنان دو تیم پرداخت. البته علی کریمی که در انتخابات سال گذشته ریاست فدراسیون فوتبال رقیب عزیزی خادم بودِ برخورد سردی با وی داشت. 

* این مسابقه در نهایت با برتری 10 بر پنج به سود ستارگان تیم ملی تمام شد. یکی از گل های تیم سرخابی ها را کریمی با ضربه چیپ زیبا به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی سرخابی ستارگان درگذشتگان فوتبال شهاب عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دیدار تیم‌های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر  در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان برگزار شد و با برتری طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمد خادمی، فرهاد شفیعی، آرمان بنی‌طبا، صابر حیدری، علی مانیان، وحید مسعودی، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا، محمد کیانی و پارسا دهقانی بازیکنان سپاهان برای این مسابقه بودند.

زردپوشان اصفهانی در نیمه نخست این دیدار با برتری ۱۹ بر ۱۵ به رختکن رفتند؛ در ۳۰ دقیقه دوم سپاهان دامنه حملات خود را گسترش داد و در نهایت با نتیجه قاطع ۴۱ بر ۲۴ به برتری دست یافت تا مانند بازی رفت ۲ امتیاز را به حساب خود واریز کند.

نماینده اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد