Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است ماشین سازی یک رکورد منفی دیگر ثبت کند

ماشین سازی تبریز که همین سال گذشته در لیگ برتر فوتبال کشورمان بود، حالا در رتبه آخر لیگ دسته اول قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری، یکی از نکات مهم در عملکرد تیم فوتبال ماشین سازی تعداد گل های دریافتی این تیم است، ماشین سازی تبریز در 17 بازی خود 42 گل دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین عدد ثبت شده در تاریخ لیگ های فوتبال کشورمان در زمینه گل های خورده عدد 85 است، عددی که شهرداری تبریز، همشهری همین تیم ماشین سازی 2 سال قبل ثبت کرد و ضمن کسب رتبه آخر لیگ دسته اول 85 گل هم خورد، سال قبل گل ریحان البرز به این آمار بد نزدیک شد و 74 گل در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول خورد اما امروز تیم فوتبال ماشین سازی می تواند یک رکورد بد دیگر به تبریز ببرد، اگر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول 42 گل دیگر بخورد، در مجموع 84 گل دریافتی ثبت خواهد کرد.

85 گل خورده، چنان که گفتیم بالاترین عددی است که در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان چه در لیگ برتر و چه در مسابقات فوتبال دسته اول ثبت شده است.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس شماره پیراهن بازیکنان بارسلونا در ادامه فصل 2021/22 تعداد کارت‌های کی روش در جام ملت‌های آفریقا بیشتر از شاگردانش شد ناکامی رئال مادرید در جام حذفی 8 ساله شد؛ تنها 2 قهرمانی در 29 سال اخیر مرد هفته، آندرانیک اسکندریان! / نتایج تیم منتخب قرن (44)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ دسته اول ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!