Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:13:07 GMT

انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۳۹۲۱

انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صارم رضایی با اشاره به مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات فرسش الیگودرز، اظهار کرد: روز دوشنبه دو نفر از اهالی روستای فرسش الیگودرز جهت کوه‌گردی عازم ارتفاعات ۳ هزار متری این منطقه می‌شوند.

وی افزود: با گذشت چندین روز و عدم اطلاع خانواده از وضعیت این دو نفر، افراد محلی به جست‌وجوی مفقودین را شروع که در نهایت با دو جسد در ارتفاعات مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه پس از اطلاع، بالگرد به منطقه اعزام شد، گفت: به دلیل صخره‌ای بودن محل حادثه، بالگرد اورژانس هوایی پس از یکساعت پرواز در منطقه شرایط عملیات فرود را نداشت.

رضایی بیان کرد: نیرو‌های امداد و نجات به همراه نیرو‌های ورزش و جوانان به کمک برفکوب توانستند اجساد دو کوهگرد را به محلی امن منتقل کنند.

وی اضافه کرد: صبح امروز جمعه نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان و با استفاده از برف کوب و حضور میدانی مدیر ورزش و جوانان شهرستان ۱۰ نفر از زبده‌ترین کوهنوردان تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز در قالب دو تیم امدادی با تجهیزات کامل جهت انتقال اجساد به پایین دست به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امدادگران خستگی ناپذیر تیم کوهستان شهرستان الیگودرز با همکاری اداره ورزش و جوانان در نهایت پس از ۵ ساعت تلاش با زدن ٨ مرحله کارگاه تخصصی کار جابجایی و انتقال را انجام و اجساد را جهت سایر مراحل قانونی تحویل مقامات انتظامی و پزشکی قانونی دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر انتقال اجساد کوهنوردان مفقودی الیگودرز مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.
 
وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
 
وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم