Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:20:00 GMT

برخورد قطار با یک عابر در ورامین سبب مرگ وی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۴۰۰۳

برخورد قطار با یک عابر در ورامین سبب مرگ وی شد

تین نیوز

 بعد از ظهر جمعه برخورد قطار با یک عابر در محدوده «شهرک مدرس» ورامین سبب مرگ وی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عبور نا ایمن یک شهروند از روی ریل راه آهن در محدوده شهرک مدرس موجب برخورد قطار و مرگ وی شد.

بر اساس این گزارش، کمتر از یک هفته پیش و ۹ بهمن ماه بود، که برخورد قطار در همین محدوده شهرک مدرس با یک دستگاه خودروی وانت در ورامین هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: برخورد قطار با عابرپیاده برخورد قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود،  آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و  آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.  

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد