Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، رضا علیخانی در آئین بهره‌برداری از این ۶ طرح تولیدی و عمرانی با اشاره به اینکه امروز یکی از دغدغه های دولت سیزدهم بستر سازی برای اشتغال، بهبود معیشت زندگی مردم و نیز کاهش فشار های اقتصادی در جهت رفع تورم افسار گسیخته است، اظهار کرد: امروزه تداوم مسیر انقلاب اسلامی، به برکت جوشش خون شهدایی چون باکری‌ها، سلیمانی‌ها و دیگر شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطعا باید با یک نگاه جامع و دوراندیشانه و براساس یک سند چشم‌انداز برای شهرک‌های صنعتی برنامه‌ریزی کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه در بلندمدت باید دستاوردهای حاصل از این شهرک صنعتی برنامه‌ریزی شود، افزود: باید بسترهای برای بهره‌برداری‌ها نقاط قوت و استعدادهای منطقه را فراهم کنیم.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه تهدیدها به فرصت تبدیل شود، افزود: از فرصت‌ها برای اشتغال پایدار، توسعه اقتصادی و توانمندسازی مردم منطقه بهره‌مند شویم.

وی ضمن بیان اینکه  شهرک صنعتی مرزن‌آباد از جنبه‌های تسهیلات اداری، زیرساخت‌ها دچار مشکل است، اظهار کرد: با توجه به شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زداییها‌ در راستای این بیان و سیاست در جهت رشد و توسعه این منطقه تلاش خواهیم کرد.

افزایش ظرفیت تولید آب شرب مرزن آباد

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: طرح تامین آب شرب به شهر مرزن‌آباد که در تابستان امسال دچار تنش آبی شده بود با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان انجام شد.

 

بهزاد برارزاده در حاشیه مراسم افتتاح پروژه آبرسانی شهر مرزن آباد بیان داشت: در این پروژه ۲۲ کیلومتر خط انتقال با دبی ۴۰ لیتر در ثانیه و بهره‌مندی ۴ هزار خانوار به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه شروع عملیات از سال ۱۳۹۷ بوده است، افزود: اجرای این پروژه افزایش ظرفیت خط انتقال آب شرب، کمک بزرگی در بهبود وضعیت تامین آب شرب این منطقه می کند.

 

به گزارش فارس؛ کلنگ شرکت کاسپین تیر(تولید کننده انواع پایه های انتقال نیروی برق و محصولات مرتبط)، پروژه گازرسانی فاز ۲ شهرک صنعتی به طول ۲ کیلومتر خط توزیع پلی‌اتیلن با سایز ۱۶۰ میلیمتر و فشار ۶۰، افتتاح شرکت مرزن سفال سازنده آجر و سفال ساختمانی، افتتاح شرکت نوا طب پارس (شرکت دانش بنیان در تولید تجهیزات پزشکی و بهداشتی)، افتتاح شرکت فناوری نقشه‌برداری سران (کارخانه ساخت و مونتاژ تجهیزات GNSS) از دیگر پروژه‌های افتتاح شده شهرک صنعتی مرزن‌آباد بوده است که  بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و مشارکت بخش خصوصی هزینه شد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح پروژه آبرسانی دهه فجر شهرک صنعتی شهرک صنعتی مرزن آباد آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی