Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:13:23 GMT

۲ بازیکن استقلال تهران به فولاد پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۴۰۸۵

۲ بازیکن استقلال تهران به فولاد پیوستند

یه گزارش خبرنگار مهر، پس از درخواست کادر فنی برای تقویت تیم، آرش رضاوند هافبک نیم‌فصل نخست استقلال تهران پس از توافق نهایی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوست.

رضاوند علاوه بر استقلال، سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران و سایپا را در کارنامه دارد.

همچنین عارف آقاسی مدافع ملی‌پوش نیم‌فصل نخست استقلال تهران پس از توافق نهایی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به فولاد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاسی علاوه بر استقلال، سابقه بازی در تراکتور و فولاد نوین را نیز در کارنامه دارد.

این بازیکن ملی‌پوش زننده گل برتری فولاد خوزستان در دیدار نهایی لیگ نوزدهم برابر تراکتور بود، دیداری که حکم صعود فولاد به لیگ قهرمانان آسیا را امضا کرد.

کد خبر 5416846

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش رضاوند عارف آقاسی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام شیراز همدان آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور