Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی و ۲۲ ساله تیم بارسلونا به شدت مورد توجه سران دو باشگاه شهر منچستر قرار دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت ورزشی «اسپورت» در حالی که روند تمدید قرارداد رونالد آرائوخو با بارسلونا خوب پیش نمی‌رود، شایعات درباره آینده این مدافع ۲۲ ساله اروگوئه‌ای در حال افزایش است.

قرارداد این مدافع جوان در تابستان ۲۰۲۳ با بارسا به اتمام می‌رسد و از همین رو مذاکرات باشگاه بارسلونا با این بازیکن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال انتشار عکسی از ادموند کابچی (کسی که مالک بخشی از حقوق آرائوخو است) با پپ گواردیولا شایعات درباره علاقه سیتیزن‌ها به جذب آرائوخو را قوت بخشید.

شایعات علاقه گواردیولا و منچسترسیتی به این مدافع اروگوئه‌ای از مدت‌ها قبل مطرح بوده است، اما عکس جدید از ملاقات صورت گرفته نشان میدهد که بارسلونا باید برای بستن پرونده آرائوخو عجله کند.

همچنین نشریه ورزشی «تلگراف» مدعی شد باشگاه منچستریونایتد هم شرایط خرید آرائوخو را دنبال می‌کند و گفته می‌شود که شیاطین سرخ با پیشنهاد دستمزدی بالا به سراغ این مدافع اروگوئه‌ای می‌رود.

با وجود تماتم پیشنهادات اولویت آرائوخو تمدید با بارسلونا است، اما خواستار افزایش دستمزد شده، زیرا در حال حاضر آرائوخو یکی از بازیکنانی است که کمترین دستمزد را در بارسلونا می‌گیرد و میخواهد سطح دستمزدش به سطح بازیکنانی مانند فران تورس، آنسو فاتی و پدری برسد که حدود ۶ میلیون یورو دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: زیدان، بنزما را به پاریس می‌برد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا منچستریونایتد منچسترسیتی رونالد آرائوخو گواردیولا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا منچستریونایتد منچسترسیتی رونالد آرائوخو گواردیولا اروگوئه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی