Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:18:26 GMT

منیره قیدی: به دور تکرار نرسیده‌ام!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۴۵۸۰

منیره قیدی: به دور تکرار نرسیده‌ام!

روز جمعه 15 بهمن نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «دسته دختران» در خانه جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، منیره قیدی در نشست رسانه‌ای فیلم «دسته دختران» درباره همکاری با تیمش در این فیلم با ژانر دفاع مقدس اظهار کرد: من مدت زمانی طولانی کار دستیار کارگردانی انجام می‌دادم و تجربه کار جنگی را در قامت منشی صحنه داشتم و چون در دوران میانسالی‌ام هستم تجربیات بصری بسیاری هم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید از نقش سامان لطیفیان نیز غافل بمانم.

او ادامه داد: من به این فکر نکردم که ساختن این فیلم نیاز به جسارت دارد یا نه باید بگویم که من خودم را کارگردانی تکنیسین نمی‌دانم و صرفا کاری را که دوست دارم را انجام می‌دهم و این فیلم را دوست داشتم.

قیدی درباره به تصویر کشیدن سقوط خرمشهر و احتمال فراری شدن شخصیت های فیلم به جای نجات شهر عنوان کرد: ما درباره یک حقیقت فیلم ساختیم و متاسفانه همه ما می‌دانیم که خرمشهر سقوط می‌کند اما این فیلم نه درباره سقوط خرمشهر که درباره عشق و امید به آینده بود.

این کارگردان در ادامه درباره پایان بندی بهتر برای «دسته دختران» گفت: شاید اگر شما فیلم را کارگردانی می‌کردید پایان‌بندی بهتری برایش رقم می‌خورد من فکر نمی‌کنم که با ساخت این اثر به دور تکرار رسیده باشم.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر دفاع مقدس عشق پرسش و پاسخ رسانه عشق فرهنگ و هنر فیلم سینمایی دسته دختران منیره قیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: نزدیک به ۳ دهه در فدراسیون سوارکاری و والیبال حضور داشتم و با استاد اسکویی ارتباط نزدیکی داشتم. او  هیچگاه نقد تخریبی نداشت و همیشه در برنامه ها تبسم داشتند و فکر می کنم الگو بسیار خوبی برای اهالی رسانه می است و بسیاری از شاگردان ایشان نیز خصوصیات خوب استادشان را یاد گرفته اند.

او ادامه داد: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی های اصلی ایشان بود.

داورزنی خاطرنشان کرد: من فقدان این مرحوم استاد اسکویی را به جامعه ورزش و همکاران و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه