Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- حزب جمهوری خواه آمریکا اقدام اخیر لیز چنی و آدام کینزینگر، دو نماینده این حزب را به دلیل پیوستن به تیم تحقیقات کنگره برای تکمیل پرونده‌های دونالد ترامپ پیرامون دست داشتن رییس جمهور سابق آمریکا در حادثه ۶ ژانویه را به شدت محکوم کرد.

به گفته خبرگزاری رویترز، حزب جمهوری خواه آمریکا در بیانیه‌ای این اقدام چنی و کینزینگر را خلاف قانون اساسی آمریکا و حمله به گفتمان سیاسی مشروع در این کشور عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنی و کینزینگر تنها چهره‌های جمهوری خواه حاضر در کمیته تحقیقات کنگره هستند که با دموکرات‌ها برای تکمیل پرونده‌های اتهامی علیه ترامپ و نزدیکانش همکاری دارند. 

در حال حاضر، کمیته تحقیقات کنگره در حال تکمیل پرونده‌هایی در مورد این است که چه کسی از حلقه نزدیکان و اطرافیان دونالد ترامپ به طور مستقیم در برنامه ریزی و سازمان دهی حمله ۶ ژانویه به ساختمان اصلی کنگره نقش داشته است.

کمیته ملی جمهوری خواهان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام چنی و کینزینگر آن‌ها را به همدستی با دموکرات‌ها برای آزار و اذیت شهروندان عادی و فرار از گفتمان سیاسی متهم کردند.

در حال حاضر کمیته تحقیقات کنگره می‌گوید مدارکی در دست است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ به طور مستقیم در سازمان دهی حمله ۶ ژانویه به کنگره نقش داشته است. اگر این اتهامات ثابت شوند رییس جمهور سابق آمریکا ممکن است تحت پیگرد قضایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری خواهان لیز چنی کمیته تحقیقات کنگره دونالد ترامپ تحقیقات کنگره جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا

جمعی از دانشگاهیان بجنوردی در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا که به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی مورد ظلم قرار گرفتند، تجمع کردند.

کد خبر 748779

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود