Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این ها بخشی از اظهارات میترا زن 52 ساله ای است که به اتفاق برادرش و به اتهام سرقت توسط ماموران گشت انتظامی دستگیر شده بود.

این زن میان سال با اعتراف به همدستی با برادرش برای دستبرد به منازل به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: سال ها قبل از همسر معتادم طلاق گرفتم تا زندگی خوبی را شروع کنم اما خودم نیز به مصرف موادمخدر آلوده شدم و برای تامین هزینه های زندگی تصمیم گرفتم در بیرون از منزل کار کنم تا بتوانم کمک خرجی برای مادرم باشم که به بیماری سرطان مبتلاست و هزینه های درمانی زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه بود که در یک کارگاه قنادی مشغول کار شدم و با درآمدم روزگار می گذراندم از سوی دیگر برادر کوچک ترم به مواد مخدر صنعتی آلوده شده بود و برای تامین هزینه های اعتیادش دست به سرقت می زد.

او یک روز با اصرار و حیله گری مرا با خودش همراه کرد تا به یک منزل دستبرد بزند وقتی به خانه بازگشتیم او پیشنهاد همراهی اش در سرقت ها را با من مطرح کرد. ابتدا خیلی ترسیدم و حیرت زده به او می نگریستم اما وقتی برادرم پول زیادی از فروش اموال سرقتی  به من داد دیگر وجدانم را زیر پا گذاشتم و با وسوسه پول ها تصمیم گرفتم با او همکاری کنم.

نقشه سرقت را برادرم طراحی کرده بود. بدین ترتیب ابتدا خودرویی را دربست اجاره می کردیم و به منازل آپارتمانی می رفتیم. من به عنوان خانم همسایه و با این بهانه که آش نذری آورده ام زنگ یک واحد آپارتمانی را به صدا درمی آوردم، وقتی در مجتمع باز می شد برادرم به داخل ساختمان می رفت و لوازم قابل حمل را از پارکینگ یا انباری سرقت می کرد سپس آن ها را درون خودروی اجاره ای می گذاشت و از محل می گریختیم تا این که آخرین بار وقتی به یک مجتمع مسکونی در خیابان صدف دستبرد زدیم و در حال انتقال به منزلمان بودیم ناگهان نیروهای گشت کلانتری سپاد به ما مشکوک شدند و از درون خودرو مقداری لوازم سرقتی به همراه شیلنگ فشار قوی آتش نشانی را کشف کردند. این گونه بود که با لو رفتن ماجرای سرقت، من و برادرم دستگیر شدیم و...

با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) تحقیقات نیروهای تجسس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان ادامه یافت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اجتماعی سرقت اخبار حوادث پول سرقت منازل سرقتی نذری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اشرف پهلوی مهناز افشار مهناز افشار اینستاگرام مهناز افشار بیوگرافی مهناز افشار کشف حجاب بهاره رهنما بازیگر ایرانی بهاره رهنما در اینستاگرام شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل‌های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته یکی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی‌ کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را طی دو اقدام مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل‌های برق فشار قوی را کشف کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 39 فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد اعضای این باند بالغ بر 27 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات شرکت برق وارده کرده‌اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران