Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از ۱۶ تا ۲۱ بهمن‌ماه با حضور چهار تیم سایپا تهران، ذوب‌آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان و پیکان تهران به صورت متمرکز و به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم باریج اسانس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان گفت: سطح کیفی بازی‌ها نسبت‌به سال گذشته بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد تیم‌ها به ۱۰ تیم افزایش پیدا کرد و در نتیجه بازی‌های بیشتری انجام شد. درست است که بین تیم‌های چهارم به بعد فاصله زیادی وجود داشت اما هیچ تیمی برای شکست به زمین نمی‌آمد و همه آن‌ها برای جنگیدن و کسب پیروزی در زمین حاضر می‌شدند و همین سطح کیفی رقابت‌ها را افزایش داد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس ادامه داد: تیم ما جایگاه سوم در پایان دور برگشت مسابقات را کسب کرد و در مرحله پلی‌آف مقابل تیم ذوب‌آهن رقابت خواهیم داشت. برنامه‌ریزی‌هایمان را برای حضور در مرحله پلی‌آف انجام داده‌ایم.

وی در ادامه درباره تأثیرات ویروس کرونا نیز در رقابت‌ها گفت: اغلب تیم‌ها در دور برگشت مسابقات دچار کرونا یا سرماخوردگی شده‌اند، در بازی برگشت مقابل تیم سایپا اکثر بازیکنان حریف سرماخورده بودند و در ادامه نیز تیم ما دچار این مشکل شد. در حال‌حاضر وضعیت تیم بهتر است، آسیب‌دیده یا بیمار نداریم و آماده حضور در مرحله پلی‌آف هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم والیبال زنان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تست PCR می‌دهند؟ تصریح کرد: خیر به دلیل این‌که واکسن را تزریق کرده‌ایم الزامی بر انجام تست کرونا نبود و پیش‌از بازی‌ها تست PCR از تیم‌ها گرفته نمی‌شد. امیدوارم که امسال را بتوانیم به‌سلامت به پایان برسانیم و مشکلی برای تیم‌ها به وجود نیاید چراکه سلامتی در اولویت قرار دارد.

شعبان خمسه در پاسخ به این سوال که آیا استعدادی در لیگ برتر والیبال زنان وجود داشت که بتواند به تیم‌ملی در آینده کمک کند؟ گفت: تیم‌ها بازیکنان جوانی در اختیار داشتند، با توجه به افزایش تعداد تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر بازیکنان جوان در مسابقات لیگ دیده شدند، تیم باریج اسانس نیز یک بازیکن سرعتی به نام زهرا صالحی را در اختیار داشت که اولین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند و عملکرد خوبی نیز داشت. ۶ بازیکن متولد سال ۸۰ نیز داریم که آن‌ها می‌توانند در ادامه در مسابقات آینده لیگ برتر باعث افزایش سطح کیفی شوند. همچنین تیم‌های دیگر نیز چند بازیکن جوان و با استعداد داشتند که آن‌ها نیز می‌توانند در آینده به والیبال زنان ایران کمک کنند به‌شرط آنکه از این بازیکنان استفاده شود و آن‌ها به حال خود رها نشوند.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس در پایان گفت: خوشحالم که امسال برای نخستین‌بار در لیگ والیبال زنان مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود. هیچ سالی چنین مرحله‌ای را نداشتیم، امیدوارم این اتفاق ادامه‌دار باشد تا تیم‌ها تا لحظه‌ی آخر امید به قهرمانی داشته باشند. سال‌های پیش تقریباً از اواسط لیگ رده‌بندی تیم‌ها مشخص بود اما امسال با برگزاری مرحله پلی‌آف هیجان لیگ افزایش پیدا کرده‌است.

کد خبر 5415502 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال بانوان لیگ برتر والیبال لیگ والیبال بانوان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال امارات لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی دراگان اسکوچیچ سردار آزمون حمید سجادی کاراته مسابقات لیگ برتر مسابقات لیگ والیبال زنان مرحله پلی آف باریج اسانس سطح کیفی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان