Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با ۸۰ عنوان برنامه در قالب فعالیت عمومی در فضای مجازی شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی و معرفی کتاب، نشریه‌نگاری، نمایش فیلم و... در دهه فجر همراه مردم استان سمنان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲۲ برنامه در قالب بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از تمام مراکز استان، دیدارها و نشست‌های تخصصی نمایندگان شهرستان‌ها و مدیرکل استان ترتیب داده شده و در مجموع، بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه برای دهه فجر در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به برنامه‌های شاخص کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان سمنان در راستای شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» اظهار کرد: نشست «جستاری در قصه‌های ملی و مذهبی» در فضای مجازی با حضور مربیان، اعضای نوجوان و عموم علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی و در راستای سلسله نشست‌های تخصصی انجمن قصه‌گویی برگزار شد.

خدابخشی بیان کرد: برنامه «۱۰ شب، ۱۰ قصه» هم از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در فضای مجازی و به شکل لایو زنده با دعوت از قصه‌گویان برتر کشور در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه «روزهای روشنی» با حضور اعضای انجمن شاعران نوجوان و با محوریت نشست تخصصی آفرینش شعر انقلاب و گفتمان انقلاب با نوجوانان در مجتمع سمنان، دامغان و میامی با حضور اعضای نوجوان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تصریح کرد: این نشست به‌صورت حضوری و مجازی با اعضای نوجوان و با دعوت از کارشناس حوزه صورت گرفت و گفت‌وگو پیرامون انقلاب اسلامی انجام شد.

خدابخشی افزود: برنامه «لبخند انار»، ۲۱ بهمن در فضای مجازی با حضور اعضای انجمن نویسندگان نوجوان و در قالب نشست تخصصی انجمن ادبی داستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:‌ نشست «به نام وطن» هم ۲۱ بهمن با مشارکت اعضای انجمن شاعران نوجوان در قالب عصر شعر با رویکرد شعرخوانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تصریح کرد: اجرای رایگان نمایش عروسکی «خرگوش باهوش» از دیگر برنامه‌هایی است که ابتدا ۱۳ بهمن اجرا شد و ۱۸ بهمن در مجتمع کانون با حضور اعضای مراکز و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و به همت انجمن هنرهای نمایشی کانون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش عروسکی دهه فجر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان حضور اعضای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک