Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخواست آمریکا و تعدادی از هم پیمانانش از کره شمالی برای بازگشت به مذاکره و هشدار آمریکا به چین درباره بحران اوکراین از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته به شمار می روند.

خبرگزاری میزان - مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل به شرح زیر است:

*شمار تلفات و مبتلایان کرونا

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به بیش از ۳۹۱ میلیون و ۴۹۶ هزار نفر رسیده و بیش از ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۳۱۰ میلیون و ۳۴۴ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان بهبود یافته اند.

*آمریکا برخی معافیت‌های تحریمی ایران را بازگرداند

دولت آمریکا می‌گوید که برخی از معافیت‌های تحریمی ایران را که از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین این کشور لغو شده بودند، بازگردانده است.

*شمار تلفات کرونا در آمریکا از مرز ۹۰۰ هزار نفر گذشت

بر اساس آمار منتشر شده از سوی دانشگاه «جانز هاپکینز»، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۹۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

*نخست وزیر ارمنستان به ترکیه سفر می‌کند

«فواد اوکتای»، معاون رئیس جمهور ترکیه گزارش داد که «نیکول پاشینیان»، نخست وزیر ارمنستان قرار است در ماه مارس به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عادی سازی روابط بین دو کشور به ترکیه سفر کند.

*هشدار دولت آمریکا به چین درباره بحران اوکراین

کاخ سفید اعلام کرد که به دولت چین درباره پس‌زمینه تنش‌ها بر سر اوکراین هشدار داده است که وقوع یک درگیری بی‌ثبات‌کننده در اروپا به منافع چین در کل جهان آسیب می‌زند.

بیشتر بخوانید: رایزنی پوتین و مکرون درباره بحران اوکراین حمله جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق *مسکو: برخورد آمریکا با بسته شدن دفتر رسانه‌ها استاندارد دوگانه است

سفارت روسیه در واشنگتن محکومیت تصمیم مسکو برای بستن دفاتر رسانه آلمانی «دویچه وله» و نادیده گرفتن تصمیم آلمان برای توقف پخش «راشا تودی» را نمونه‌ای از استاندارد‌های دوگانه آمریکا توصیف کرد.

*درخواست آمریکا از کره شمالی برای «بازگشت به مذاکرات بدون پیش شرط»

آمریکا، ژاپن و تعدادی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل از کره شمالی خواستند تا به «گفتگو بدون پیش شرط» درباره پرتاب موشک یکشنبه گذشته پیونگ یانگ بازگردد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا ایران کره شمالی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم