Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@04:00:20 GMT

لزوم پیشگیری از تبعیض در تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۲۰۱

لزوم پیشگیری از تبعیض در تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم پیشگیری از تبعیض و بی‌عدالتی در تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شهرداری این شهر تاکید کرد.

فاطمه منعمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از جهت تضییع حق مشمولان قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و بخشنامه اسفند ۹۹ سازمان شهرداری‌ها برای شورای ششم حائز اهمیت بود، لذا کمیته‌ای از حوزه‌های مربوطه در شهرداری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوعات از هر جهت مورد بررسی قرار گرفته و صورتجلسه طی مکاتبه‌ای به شهرداری ابلاغ می‌شود که انتظار داریم مطابق آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نیروهای شرکتی با تحصیلات زیر دیپلم امکان تبدیل وضع نداشتند، افزود: مقرر شد با ارائه مجوز برای آنها نیز پست تعیین شود و تبدیل وضعیت در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج همیشه در فرایندی نامنظم اقداماتی انجام می‌دهد که تبعات آن دامن دیگران را می‌گیرد، گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در قالب ایثارگری و بخشنامه با معیشت افراد در ارتباط است، لذا قطعاً اگر فرایندها منظم نباشد، شرایط برای ورود تخلف فراهم می‌شود.

منعمی با بیان اینکه بیش از یکسال از ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی می‌گذرد، تصریح کرد: باید یک آئین‌نامه داخلی تنظیم و به مشمولان تبدیل وضعیت ابلاغ شود، اما چنین اتفاقی رخ نداده است، ابزار بازدارندگی وجود ندارد و در برخورد با متخلفان نیز مماشات می‌شود.

وی افزود: شهرداری در مقابل مراجعه کارکنان شرکتی مشمول تبدیل وضعیت، تمام مسائل را به گردن شورا می‌اندازد در حالی که شورای شهر در هر موضوع قانونی حمایت‌های لازم را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه شورا نباید کم کاری شهرداری را پاسخگو باشد، تمام امور باید با برنامه پیش برود، گفت: با رفع تبعیض و بی‌عدالتی، زمینه بروز تخلف در بدنه شهرداری کاهش می‌یابد.

کد خبر 553203

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر كرج شهر تبعیض مدیریت شهری شهرداری کرج کلانشهر کرج شهرداری برنامه ریزی شهری کلانشهر تبدیل وضعیت استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت مشمولان تبدیل وضعیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان

مرزبانی ایران در بیانیه ای اعلام کرد ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

به گفته مرزبانی ایران بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳