Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:22:43 GMT

898 پروژه برق‌رسانی در زنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۲۱۵

898 پروژه برق‌رسانی در زنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود

علیرضا علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ۸۹۸ پروژه بعد از هفته دولت سال ۱۴۰۰ و طی پنج  ماه اخیر به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: شرکت توزیع برق برای کامل کردن این طرح‌ها حدود ۵۲۱ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توانیر هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها شامل ۲۱۳ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی، ۱۰۶ پروژه توسعه و احداث، ۱۳ پروژه روشنایی معابر، پنج پروژه کاهش پیک بار است، اضافه کرد: ۱۶۱ پروژه توسعه و اصلاح روستایی و ۴۰۰ پروژه نیرو رسانی از دیگر طرح‌های افتتاحی در این ایام است.

علیزاده با اشاره به اینکه از مجموع ۸۹۸ پروژه آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال، ۳۱۲ پروژه در شهرستان زنجان، ۲۰۸ پروژه در شهرستان خدابنده و ۱۰۳ پروژه در شهرستان خرم‌دره به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: در ایام ۶۸ پروژه در شهرستان ابهر، ۶۸ پروژه در شهرستان ماهنشان، ۶۱ پروژه در شهرستان سلطانیه، ۴۱ پروژه در شهرستان ایجرود و ۳۷ پروژه در شهرستان طارم افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تامین برق روستای «قوهیجان» شهرستان طارم، تامین برق مجتمع مسکونی کارکنان راه‌آهن زنجان و تامین برق متقاضیان روستای «هندی‌کندی» شهرستان طارم از جمله پروژه‌های افتتاحی در این ایام است، خاطر نشان کرد: تامین برق آب شرب روستای «قیاسیه» شهرستان سلطانیه نیز از پروژه‌های شاخصی است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز برق رسانی پروژه افتتاحی دهه فجر علیرضا علیزاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای پروژه در شهرستان شرکت توزیع تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد