Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی محمدی؛ فرماندار همدان شنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر امور آبفای شهرستان همدان که به منظور بررسی آخرین وضعیت شرایط منابع آبی و مدیریت توزیع آب در ماه‌های پیش رو برگزار شد، گفت: انتظار داریم از هم اکنون با برنامه ریزی منسجم و با تلاش شبانه روزی مشکلات تأمین آب تعدادی از روستاهای دارای تنش را تا پیش از شروع فصل تابستان برطرف نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، مدیرعامل آبفای استان همدان نیز ضمن تشریح وضعیت موجود منابع آبی در شهر همدان، گفت: خوشبختانه یکی از چاه‌های حفاری شده در منطقه آق حصار به منظور آبرسانی به شهر همدان در حال تجهیز است که تا چند روز آینده وارد مدار بهره برداری می‌شود.

فرهاد بختیاری فر با بیان اینکه در جلسه ستاد پایش تنش آبی شرکت آب و فاضلاب برنامه ریزی های لازم برای پیش بینی بدترین وضعیت در شرایط کم آبی و بی بارش در سال آینده انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات شرکت آب منطقه‌ای استان در انتقال آب سد تالوار در اردیبهشت سال ۱۴۰۱، مشکلی از بابت تأمین منابع آبی شهر همدان نداشته باشیم.

کد خبر 5416933

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی محمدی همدان فرمانداری همدان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام شیراز همدان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد

ماه هفتم اردیبهشت‌ به دورترین فاصله از خورشید خواهد رسید و در فاصله ۱.۰۰۸۷ واحد نجومی آن قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، چرخش ماهانه ماه به دور زمین باعث می‌‏شود _جمعه، هفتم اردیبهشت_ به دورترین نقطه از خورشید در فاصله ۱.۰۰۸۷ واحد نجومی از خورشید برسد، این اتفاق تقریباً هم‌زمان با عبور از ماه کامل رخ می‌دهد.

زمانی که ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد، زمین در فاصله ۱.۰۰۶۳ واحد نجومی از خورشید و ماه در فاصله ۱.۰۰۸۷ واحد نجومی از خورشید قرار می‌گیرد، فاصله بین ماه و زمین نیز ۰.۰۰۲۶ واحد نجومی یا ۳۹۲ هزار کیلومتر خواهد بود.

کد خبر 748025

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور