Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، چلسی هنوز وارد مسابقات نشده. درحالی‌که تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی هنوز به ایران راه پیدا نکرده، در همین قاره خودمان و کمی پایین‌تر از ایران و در امارات از تکنولوژی تازه‌ای برای این مسابقات استفاده می‌شود و اعلام آفساید به‌عهده روبات گذاشته شده تا زحمت آن به گردن کمک‌داور زمین و VAR نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب الجزیره توانست ۴ بر یک تیم پیرائه از کشور تاهیتی واقع در قاره اقیانوسیه را در ورزشگاه زاید آل‌نهیان شکست دهد. امشب الاهلی مصر با مونتری از مکزیک و فرداشب الهلال عربستان با الجزیره بازی دارند که مسابقات این مرحله را به جام باشگاه‌های عرب تشبیه می‌کنند.

پالمیراس به‌عنوان قهرمان آمریکای جنوبی و چلسی به‌عنوان قهرمان اروپا از سه‌شنبه و چهارشنبه وارد مسابقات می‌شوند و در نیمه نهایی با برنده ۲‌دیدار امشب و فرداشب بازی خواهند کرد.

باشگاه لندنی ساعت۱۶ امروز با پلای‌ماوث در چارچوب جام حذفی بازی دارد و در جام‌جهانی باشگاه‌ها نمی‌تواند از مندی که با سنگال به فینال جام ملت‌های آفریقا رفته، استفاده کند. چلسی یک‌بار در سال۲۰۱۲ فینالیست شده اما تاکنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را ندارد.

رئال با ۴قهرمانی، بارسلونا با ۳عنوان و بایرن‌مونیخ و کورینتیانس هر کدام با ۲عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام‌جهانی باشگاه‌ها هستند. الاهلی مصر که قهرمان آفریقا شده، تاکنون ۲‌بار به مقام سومی و یک‌بار به رتبه چهارمی این رقابت‌ها رسیده. الهلال عربستان، الجزیره امارات و پالمیراس برزیل هرکدام تنها یک‌بار در این رقابت‌ها به‌عنوان چهارمی دست یافته‌اند.

کد خبر 654997 برچسب‌ها خبر مهم تیم رئال مادرید تیم بارسلونا جام باشگاه‌های جهان تیم چلسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم تیم رئال مادرید تیم بارسلونا جام باشگاه های جهان تیم چلسی رقابت ها باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یسنا پورماهانی کماندار کیش در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی