Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:31:36 GMT

تمامی محورهای مواصلاتی کرمانشاه باز است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۳۳۲

تمامی محورهای مواصلاتی کرمانشاه باز است

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اثر فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته ۶ شهرستان استان دارای بارش برف و باران بودند و در ۲۷ محور اصلی نیز بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: ۵۶ نیرو راهداری با ۳۹ ماشین ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در محورهای کوهستانی و برف گیر در حال خدمت رسانی به مردم بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران ۵۱۰ کیلومتر عملیات برف روبی و ۳۶۵ تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته پنج عملیات ریزش برداری و پنج عملیات آزاد سازی خودرو گرفتار در برف و امدادرسانی را انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز بوده و تردد به سهولت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مردم می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کنند.

کد خبر 5416874

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فریبرز کرمی راهداری برف روبی محورهای مواصلاتی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام شیراز همدان تبریز استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام گفت: طی شبانه‌روز گذشته، گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محسن ویسی امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به علت بارش باران‌های متوالی و خنک شدن هوا، مجدد به استفاده از وسایل گرمایشی رو آورده‌اند به همین دلیل این موضوع باعث افزایش ناگهانی آمار مسمومیت با گاز CO شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هفت نفر به این علت با اورژانس تماس گرفته یا به مراکز درمانی مراجعه داشتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام اضافه کرد: از گاز CO به عنوان قاتل خاموش یاد می‌شود و آمار کشندگی آن بسیار بالا است.

ویسی گفت: این گاز بدون رنگ و بو است و تشخیص آن تنها با دستگاه‌های هشدار دهنده ممکن است؛ بنابراین باید در این مورد مراقبت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 750829

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست