Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از اول هفته گذشته برای نیم‌فصل دوم آغاز شده اما خبری از انسجام و اتحاد لازم در جمع گاندوها نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از یک نیم‌فصل پر فراز و نشیب برای ذوب‌آهن اصفهان و حضور در جمع هشت تیم پایین‌نشین لیگ با کسب فقط ۱۸ امتیاز؛ گاندوها برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌و یکم آماده می‌شوند و تمریناتشان را پس از یک‌هفته استراحت از نهم بهمن‌ماه از سر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تمرینات ذوب‌آهن با غایبان متعددی در یک هفته اخیر دنبال می‌شود؛ مرتضی خراسانی، شهاب گردان و بابا محمدی از جمع شاگردان تارتار جدا شده‌اند و علاوه‌بر آن در نقل و انتقالات زمستانی هنوز هیچ بازیکنی به ذوب‌آهن ملحق نشده است.
ضمن اینکه تکلیف چند تن از بازیکنان ذوب‌آهن که از قضا برخی از آنان مهره‌های تأثیرگذار گاندو های اصفهانی در نیم‌فصل نخست هم بودند همچنان مشخص نیست و حتی در تمرینات هم حاضر نشده‌اند، مسئله‌ای که باعث شده برخی بازیکنان رده امید در تمرینات بزرگسالان حاضر شوند، در ادامه به موضوعاتی که باعث شده این شرایط برای گاندوها پیش بیاید می‌پردازیم:

شنانی و جهانی به سمت درب خروجی باشگاه

حسین شنانی که دومین فصل حضورش در ذوب‌آهن را سپری می‌کند حتی در اکثر بازی‌های نیم‌فصل اول جایی در لیست هجده نفره تارتار نداشت و شرایط مبهمی دارد و در تمرینات ذوب‌آهن حاضر نمی‌شود. به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فوق شنانی به زودی از جمع گاندوها جدا خواهد شد. از طرف دیگر حسین ابراهیمی هم طبق شنیده‌ها به‌دلیل ابتلاء به ویروس‌کرونا هنوز به تمرینات ذوب‌آهن اضافه نشده است.

میلاد جهانی دیگر بازیکنی است که در تمرینات ذوب‌آهن نیست، جهانی پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره از ذوب‌آهن رفتنی شده و با یکی از بازیکنان تراکتور تبریز یا فولاد خوزستان معاوضه خواهد شد؛ لازم به ذکر است جهانی با تعداد بازی‌های کمتر در جمع بهترین‌های نیم‌فصل اول لیگ قرار گرفته است. البته گفته می‌شد این وینگر ۳۲ ساله در هفته گذشته هم به‌دلیل جراحی و ایمپلنت دندان در تمرینات ذوب‌آهن شرکت نکرده است.

ابراهیم زاده در پی دریافت مطالبات؛ خدابنده لو به زودی اضافه می‌شود

مسعود ابراهیم‌زاده درحالی‌که سومین فصل حضورش در سبزپوشان اصفهانی را پشت‌سر می‌گذارد همچنان مطالبات سال گذشته‌اش را از ذوب‌آهن دریافت نکرده و به‌همین خاطر حاضر به شروع تمرینات با ذوب‌آهن نشده و باید دید چه زمان کاپیتان این فصل گاندوها به تمرینات برمی‌گردد.

محمد خدابنده‌لو که در آغاز لیگ بیست‌ویکم با تارتار به ذوب‌آهن آمد یکی از بهترین بازیکنان گاندوهای اصفهانی در نیم‌فصل اول بود و تأثیرات زیادی در نتایج خوب این تیم داشت و پیشنهادات متعددی از سایر تیم‌های لیگ دارد هنوز در تمرینات ذوب‌آهن برای نیم‌فصل دوم حاضر نشده اما از این هفته با درخواست‌های مکرر مدیران ذوب‌آهن به جمع سایر هم‌تیمی‌هایش می‌پیوندد.

ذوب آهن و انفعال در بازار نقل و انتقالات!

مهدی تارتار پس از پایان نیم‌فصل نخست و بعد از دیدار با صنعت‌نفت آبادان اعلام کرد لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده تا خریدهای موردنیاز توسط هیئت‌مدیره باشگاه انجام شود؛ اما هنوز خبری از توافق با هیچ بازیکنی نشده و لیست ورودی‌های ذوب‌آهن به‌مانند یک کاغذ سفید است.ذوبی‌ها حسین پورامینی، نادر محمدی، سعید باقر پسند و سجاد عاشوری را برای نقل‌و انتقالات زمستانی در نظر داشتند.

پورامینی بعد از دست‌دست کردن مدیران ذوب‌آهن به مس رفسنجان پیوست، تکلیف نادر محمدی هنوز مشخص نیست و درحالی‌که منجنیق معروف لیگ به ذوب‌آهن چراغ‌سبز نشان داده تلاشی برای جذب او نشده است. سعید باقر پسند و سجاد عاشوری هم هنوز به مرحله توافقات نهایی با ذوب‌آهن نرسیده‌اند. این در حالی است که پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ‌برتر از بیست و ششم دی‌ماه آغاز شده و فقط تا بیست و سوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت؛ یعنی کمتر از ۱۰ روز دیگر تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی زمان باقی است و ذوب‌آهن کماکان حتی یک بازیکن هم به‌خدمت نگرفته است.

آن‌هم در شرایطی که حتی تیم‌های پایین‌نشین مانند هوادار هم چند بازیکن جذب کرده‌اند تا خودشان را آماده نیم‌فصل دوم کنند، ذوب‌آهن هم با توجه به کمبود بازیکن و ضعف‌های فراوان در امر گلزنی و بازیسازی و البته بخش دفاعی، نیاز مبرمی به تقویت شدن دارد.

ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد مدیرعامل ذوب‌آهن هم به‌شدت با ویروس کرونا دست‌و پنجه نرم می‌کند و بخش مدیریتی باشگاه هم از کار افتاده است؛ شاید دلیل توقف پروسه مذاکره و توافق با بازیکنان نیز همین باشد.

دست خالی تارتار برای نیم فصل دوم

ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر سر و سامان خوبی ندارد و با توجه به فرسایشی‌تر شدن نیم‌فصل دوم قطعاً نیازمند تقویت و رسیدگی است. دست تارتار به‌شدت خالی است، نه‌تنها بازیکنان مدنظرش جذب نمی‌شوند بلکه مهره‌های کلیدی‌اش نیز به‌دلیل وضعیت نه چندان جالب حاکم در بخش سبز رنگ اصفهان به‌دنبال ترک دیار زاینده‌رود هستند و پیشنهادات خوبی هم دارند. همه این نقاط‌ضعف باعث شده ذوب‌آهن روز به روز ضعیف‌تر شود و راه‌حلی هم برای آن نیندیشیده‌اند.

در واقع هر تدبیری که لازم است و هر کاری که باید انجام شود تا کمتر از دو هفته آینده باید به اجرا در بیاید تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم جان تازه‌ای به ذوب‌آهن داده شود، وگرنه این راهی که طی می‌شود مانند دو فصل گذشته به ترکستان خواهد بود!

کد خبر 553481

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کارخانه ذوب اهن مهدی تارتار علی احسانی میلاد جهانی حسین شنانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تمرینات ذوب آهن برای نیم فصل دوم نقل و انتقالات ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما

 غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط و شروط عجیب بنزما برای بازگشت به الاتحاد مصدومیت دوباره کریم بنزما

دیگر خبرها

  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • (ویدئو) تمرینات اختصاصی‌ بیرانوند پس از مصدومیت
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)