Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@06:01:17 GMT

طغیان عجیب فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۴۲۵

طغیان عجیب فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ

فرارو: استقلال روز گذشته در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ۲ بر یک از سد هوادار بگذرد و با ۳۸ امتیاز، ۳ امتیاز بالاتر از پرسپولیس، به تنهایی صدرنشین لیگ برتر بماند. این بازی پیش‌تر به دلیل کرونایی شدن بازیکنان استقلال به تعویق افتاده بود.

به گزارش فرارو، موضوع کسب ۳ امتیاز در این بازی تقریبا دشوار، یکی از موارد مهمی بود که فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری به آن پرداخت، چون به غیر از این مورد، طغیان سرمربی آبی‌ها علیه دراگان اسکوچیچ در همین کنفرانس خبری مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی به شدت از دست سرمربی تیم ملی عصبانی بود و دلیل آنهم بازی نکردن بازیکنان استقلال به ویژه سیاوش یزدانی در ترکیب تیم ملی است.

سیاوش یزدانی در حالی به تیم ملی رسیده که استقلال بهترین خط دفاعی لیگ را داشته، ولی حتی در روزی که شجاع خلیل زاده در ترکیب تیم ملی قرار نگرفته و به نظر می‌رسید سیاوش یزدانی در دیدار ایران با امارات وارد ترکیب اصلی شود، دراگان تصمیم گرفت سیاوش را بازی ندهد و امید نورافکن را به جای او وارد ترکیب اصلی کند. این موضوع سوژه‌ای بود برای فرهاد مجیدی تا دراگان را در حد یک تیم باشگاهی نه تیم ملی، توصیف کند.

فرهاد مجیدی در این کنفرانس و درباره صعود تیم‌ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: این صعود را تبریک می‌گویم. به آقای اسکوچیچ تبریک می‌گویم و از او بابت صعود تیم‌ملی تشکر می‌کنم. ولی رفتاری که ایشان کرد در حد یک مربی حرفه‌ای نبود. بازیکن را عین دسته گل در اختیار تیم‌ملی داده‌ام و الان به چه وضعیت عصبی‌ای تحویل داده‌اند. من نمی‌دانم چه اتفاقی باید در استقلال بیفتد که بازیکنانش به تیم‌ملی دعوت شوند. بهترین نتیجه نیم فصل اول را گرفته است. هم بهترین خط حمله و هم بهترین خط دفاع را در اختیار دارد. همه ایران فهمیده‌اند، مشکل تیم‌ملی چیست، چطور آقای اسکوچیچ نفهمیده‌اند؟

او افزود: مدافعان من بهترین مدافعان ایران هستند و در کل ایران بهتر از این‌ها پیدا نمی‌شود. حالا نظر فنی دارید، من احترام می‌گذارم، ولی وقتی شما در باشگاه این کار را بکنید، توجیه دارد، چون بازیکن محدود دارید. ولی وقتی شما ۱۵ تیم لیگ برتری دارید و بازیکن را دعوت می‌کنید. بعد مدافعان به مشکل می‌خورند و شما یک بازیکن از پست دیگر را در دفاع وسط می‌گذارید و بهترین دفاع وسط لیگ را بازی نمی‌دهید، باعث شده‌اید که انگیزه در تیم من کشته شود. بازیکن می‌خواهد در جام جهانی بازی کند.

سرمربی استقلال بیان کرد: این چه حرکت و رفتاری است که با تیم صدرنشین بدون باخت لیگ می‌کنید؟ او بسیار مربی خوب است، اما برای باشگاه نه تیم‌ملی. این کار یک مربی حرفه‌ای نیست. شما بهترین مدافعان لیگ برتر را دعوت کرده‌اید بعد یک دفاع چپ را جای آن‌ها بازی می‌دهید؟ این هم نتیجه‌اش که امروز دیدیم. آقای یزدانی تمرکز نداشت و عصبی بود. آقای اسکوچیچ من بازیکن را مثل دسته گل تحویلتان داده‌ام. انگشت او به تمام مدافعان لیگ می‌ارزد. با بازیکن من چه کار کرده‌اید؟

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، معتقد است که اینتر به هاکان چالهان اوغلو فرصت داده تا به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شود.

این بازیکن 30 ساله از زمان پیوستن به میلان از بایرلورکوزن در تابستان 2017، در ایتالیا بوده و سپس در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد به اینتر رفت.

مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، در مورد پیشرفت چالهان اوغلو به پادکست "لِگا سری آ" گفت:"او با اهداف زیادی به میلان آمد. یک استعداد بزرگ با تکنیک فوق العاده که در سال‌های اخیر به بهترین هافبک جهان یا حداقل یکی از بهترین‌ها تبدیل شده است."

چالهان اوغلو همیشه پشت سر مهاجمان بازی می‌کرد، اما تنها پس از مصدومیت مارسلو بروزوویچ بود که این بازیکن ملی پوش ترکیه‌ای کمی به کناره‌ها رفت.

این پست قرار بود موقتی باشد، اما او شکوفا شد و به یک چهره کلیدی در تیم سیمونه اینزاگی تبدیل شدو همراه آن‌ها ابتدا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت و سپس برای کسب اسکودتو آماده شد.

مونتلا در مورد پیشرفت این بازیکن افزود:"چالهان اوغلو می‌تواند سرعت را به تیم دیکته کند و لحظات مختلف مسابقه را درک می‌کند. او اکنون به یک فوتبالیست بالغ و مدرن تبدیل شده، می‌تواند هر دو نیمه بازی را کنترل کند و همچنین بازی حریف را به خوبی می‌خواند. تکنیکی که او همیشه داشته هم بدون تغییر باقی مانده است."

تا اینجای فصل، چالهان اوغلو در 38 بازی برای اینتر، 15 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است. او پس از 84 بازی ملی، کاپیتان تیم ملی ترکیه است که 18 بار در این تیم موفق به گلزنی شده است.

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال