Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:30:18 GMT

علت حذف منچستریونایتد از جام حذفی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۵۰۵

علت حذف منچستریونایتد از جام حذفی چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب مرحله چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستریونایتد مقابل میدلزبرو در ضربات پنالتی شکست خورد تا یک حذف زودهنگام را در خانه به ثبت رساند.

منچستریونایتد در این بازی 30 موقعیت گل داشت. آنها 9 شوت در چارچوب دروازه داشتند و 16 شوت به بیرون زدند. برونو فرناندز در یک موقعیت گل خالی، توپ را به بیرون زد و رونالدو نیز یک پنالتی را در نیمه اول از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ البته معتقد بودند که گل میدلزبرو با کمک دست مهاجم زده شده و باید «آنتونی تیلور» گل را مردود اعلام می‌کرد.

پس از این مسابقه رانگنیک به انتقاد از بازیکنان خودش پرداخت و مدعی شد که منچستریونایتد به اشتباه خودش بازی را واگذار کرده است.

رانگنیک گفت: ما خیلی راخت در نیمه اول می‌توانستیم 3 بر صفر به پیروزی رسیم. در نیمه دوم نیز چندیم موعیت بزرگ از دست دادیم حتی پس از اینکه آنها گل تساوی را به ثمر رساندند. ما باید خودمان را مقصر بدانیم.


دلداری دادن رانگنیک به «الانگا» که پنالتی خود را از دست داد

وی ادامه داد: ما خیلی موقعیت از دست دادیم، مخصوصا در نیمه اول و در انتها نیز در ضربات پنالتی باختیم که خیلی به شانس ربط دارد. ما واقعا از این شکست ناراحت و ناامید هستیم.

سرمربی منچستریونایتد عمیقا از نبود کاوانی و لینگارد برای این مسابقه احساس پشیمانی کرد و گفت: به کاوانی نمی‌توانستیم بازی بدهیم زیرا او چهارشنبه برای اروگوئه بازی کرده بود.به خاطر «جت لگ» و مسائل پرواز فکر نمی‌کنم او می‌توانست برای ما بازی کند. در خصوص جسی لینگارد هم هر چیزی می‌دانستم به شما گفتم. بسیار خوشحال می‌شدم که لینگارد امروز در ترکیب ما بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد رونالدو برونو فرناندز جام حذفی انگلیس حذف منچستریونایتد از جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینوم اراک امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در نیمه دوم و پیش از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، علی قربانی مهاجم پیکان در محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد که کادر فنی پیکان اعتقاد به اعلام خطای پنالتی داشت اما محمدحسین زاهدی تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در همین خصوص رسانه باشگاه پیکان با انتشار تصویر سرنگون شدن علی قربانی نسبت به اعلام نشدن پنالتی به سود این تیم معترض شد و از کارشناسان داوری درخواست کرد تا در این خصوص نظر فنی ارائه کنند.

کد خبر 6098755

دیگر خبرها

  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم