Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:35:16 GMT

طرح تفصیلی ۳ شهر خراسان رضوی به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۵۱۱

طرح تفصیلی ۳ شهر خراسان رضوی به تصویب رسید

گروه استان‌ها-طرح تفصیلی سه شهر بار، فیروزه و قدمگاه از توابع شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در نشست اعضای کمیسیون ماده ۵ شهرداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی به تصویب رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در حاشیه برگزاری نشست این کمیسیون اظهارداشت: پس از بازدیدهای انجام شده توسط امام جمعه شهر بار، فرمانداران شهرستان‌های مزبور، مسوولان محلی و اعضای کمیسیون ماده پنج استان و تشکل‌های مردمی، نشست بررسی طرح‌های تفصیلی شهرهای بار، فیروزه و قدمگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تصویب طرحهای تفصیلی برای شهرها توجه به حفظ شاخص‌ها و مزیت‌های مکانی با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد هر شهر و نحوه انعکاس کالبدی آنها بسیار اهمیت دارد و هماهنگی و ایجاد تفاهم با مردم و مسئولان محلی و ایجاد حساسیت نسبت به ویژگی‌های منحصر به فرد هر شهر ضروری است که در نشست‌های کمیسیون ماده 5 دنبال می‌شود.

بلاتکلیفی 16 ساله طرح تفصیلی شهر اردبیل/ حق‌آبه ‌کامل اردبیل از قزل‌اوزن و ارس ‌دریافت نمی‌شودتدوین طرح تفصیلی منطقه 12 در دستور کار شهرداری قرار گیردبزرگترین معضل شهری گناباد در سفر استاندار خراسان‌رضوی حل شد/ طرح تفصیلی گناباد اعتبار گرفت

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر در رویکردهای پیشین همچون غلبه نگاه‌های ترافیکی، که سبب تخریب ظرفیت‌های طبیعی شهرهای مورد مطالعه برای اجرای طرح تفصیلی می‌شود و اثر این رویکردها در طرح مزبور مورد تاکید است. 

خدایی بیان کرد: در راستای تقویت مزیت‌های مکانی و تبلور ظرفیت این شهرها و هویت بخشی به آنها، تهیه نقشه منظومه‌های گردشگری در مقیاس شهرستان در انطباق با ساختار و جاذبه‌های شهر توسط شهرداری‌ها با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرمانداری‌ها در نشست کمیسیون ماده 5 مورد تاکید قرار گرفت تا نقشه فرهنگی با تاکید بر آیین‌ها، رویداد مکان‌ها و میراث فرهنگی ناملموس هر خطه تهیه شود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی کمیسیون ماده طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳