Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم رئوفیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا در واکنش به اقدام آمریکا برای صادر نکردن ویزا برای اعضای تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکایی‌ها همیشه از این دوگانگی‌ها داشته‌اند و ما هیچ وقت به رفتار و سیاست آمریکا اعتماد نداشته‌ایم.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین افزود: ایران باید همواره ابتکار عمل را در موضوعات مختلف در دست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با توجه به پیشینه‌ای که از رفتار آمریکا داریم باید در مسیر مذاکرات مواظب باشیم به قول آنها اعتماد نکنیم.

رئوفیان یادآور شد: در طول تاریخ دولت‌های آمریکا بدعهد بوده‌اند و چه در دوران اوباما و ترامپ و  چه هم اکنون در زمان جو بایدن شاهد اینگونه اقدامات و زیر میز زدن‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هرجا جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با آمریکا محکم عمل کرده آنها یک گام عقب نشسته‌اند، افزود: معتقدم ضمن اینکه باید دشمن را خوب بشناسیم باید از طریق مذاکره از آنها امتیاز بگیریم.

این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: در رابطه با مساله عدم صدور ویزا به تیم ملی کشتی، در حالی که خود آنها دعوت کرده‌اند، معتقدم وزارت ورزش با مشورت وزارت امور خارجه باید اقدام و واکنش متناسب نشان دهد.

رئوفیان خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا مغایر معاهدات بین‌المللی و عملی نامتعارف و بدعهدی است که باعث می‌شود که دیپلمات‌های ما دقت بیشتری به خرج دهند و ما هم همیشه باید این آمادگی را داشته باشیم که آمریکایی‌ها مثل همیشه زیر توافق خود بزنند. حداقل آخرین مورد بدعهدی و زیر توافق زدن توسط آمریکایی در برجام اتفاق افتاد.   

به گزارش ایرنا،  دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا قرار بود ۲۳ بهمن‌ در «آرلینگتون» تگزاس برگزار شود به دلیل صادر نشدن روادید ۶ تن از اعضای تیم کشورمان با اعلام «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی لغو شد.

برچسب‌ها احزاب و انتخابات برجام تیم ملی ایران مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احزاب و انتخابات برجام تیم ملی ایران احزاب و انتخابات برجام تیم ملی ایران مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند