Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:07:08 GMT

افزایش 9 درصدی مصرف گاز در استان کردستان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۶۲۵

افزایش 9 درصدی مصرف گاز در استان کردستان

مهندس فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اعلام کرد :مشترکان شرکت گاز استان کردستان تا پایان روز یازدهم بهمن ماه سال جاری ، 2 میلیارد و 822 میلیون و 910 متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با 9 درصد را نشان می دهد.

به گزارش ایران آنلاین ،  فعله گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: کردستانی ها  تا پایان روز یازدهم بهمن ماه سال  گذشته 2 میلیارد و 609 میلیون و 612 هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند، افزود : مشترکین استان کردستان در بخش های مختلف اعم از خانگی ، تجاری ، عمومی و صنعتی در دی ماه سال جاری  383 میلیون و 461 هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در سال گذشته 377 میلیون و  369 هزار مکعب بوده که افزایش 2  درصدی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بارش های اخیر و ماندگاری سرما یادآورشد  : در هنگام بارش برف و یخبندان شدید در هفته های اخیر مصرف گاز طبیعی حدود 30 الی 35 درصد افزایش مصرف داشته  که رکوردی در مصرف گاز طبیعی در کردستان محسوب می شود و مصرف روزانه بیش از 15 میلیون متر مکعب به ثبت رسیده است .
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد مصرف نیروگاه سنندج در همین مدت اظهار داشت : نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق سنندج تا پایان روز یازدهم بهمن ماه بیش از 1 میلیارد و 12 میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که میزان آن در مدت مشابه سال قبل 818 میلیون و 435 هزار متر مکعب بوده که نشانگر افزایش 22 درصدی است .
فعله گری به کاهش محسوس دما طی روزهای اخیر و پیش بینی کاهش دما در روزهای آتی اشاره کرد و از مشترکان خواست ضمن استفاده بهینه از گاز طبیعی ، دمای رفاه (18 تا 21 درجه سانتیگراد) را در منزل رعایت کنند تا استمرار خدمات شرکت گاز استان تداوم داشته باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه ادارات ، بانک ها و سازمان های  دولتی که بعد از تعطیلی  ساعت کاری ، سیستم های گرمایشی خود را خاموش نکنند طبق بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری گاز آنها قطع خواهد شد.
لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای  580 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی است. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت گاز استان کردستان متر مکعب گاز گاز طبیعی مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در بخش صدمات حین کار شاهد کاهش ۱۴ درصدی در کشور بوده‌ایم که رقم قابل توجهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهرداد عظیمی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نقش ممتاز و برجسته مردمان این دیار در طول دوران مختلف انقلاب غیرقابل انکار است و به وجود کردستان قهرمان که بیش از ۵۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: کردستان دارای سرمایه انسانی توانمندی است و در حوزه‌های مختلفی کردستانی‌ها درخشیده و الگوهای موفقی را به کشور معرفی کرده‌اند که یکی از ماموریت‌های اصلی معرفی درست ظرفیت‌های انسانی این استان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هرچقدر بخش خصوصی تقویت شود و مردم امورات اقتصادی را برعهده بگیرند ما موفق‌تر خواهیم بود.

عظیمی ادامه داد: عملکرد این وزارت خانه در کاهش نرخ بیکاری که یکی از وعده‌های دولت نیز اشتغال بوده، قابل قبول بوده است و توانسته‌ایم با همکاری سایر بخش‌ها به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی ایجاد کالابرگ الکترونیکی را نیز یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: در بخش صدمات حین کار هم شاهد کاهش ۱۴ درصدی بوده‌ایم که رقم قابل توجهی بوده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: در بخش فنی و حرفه‌ای شاهد رشد ۳۵ درصدی در حوزه آموزش و قریب به ۴۰ درصدی در حوزه سنجش مراکز حرفه‌ای بوده‌ایم.

عظیمی تصریح کرد: امسال هدف گذاری ما در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است که به صورت جدی آن را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی نیز ملکف شده‌اند که سالانه بخشی از اعتبارات عمرانی خود را صرف امر آموزش مهارت کارگران کنند.

کد خبر 749429

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان