Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@11:36:41 GMT

پینگ کدام شرکت بهتر است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۵۷۶۳

پینگ کدام شرکت بهتر است؟

استفاده از اینترنت قوی با پینگ تایم مناسب از مهم‌ترین دغدغه‌های گیمر‌های ایرانی است؛ با داشتن این دو عامل است که گیمر‌ها می‌توانند، بدون اختلال و مشکل از بازی آنلاین خود بیشترین میزان رضایت را داشته باشند. به همین دلیل است که برای یک گیمر، پیدا کردن سرویس اینترنتی بدون قطعی و با سرعت بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر گیمر حرفه‌ای هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید، چرا که می‌خواهیم درباره اینترنت از لحاظ پینگ صحبت کرده و در نهایت به پرسش پینگ کدام شرکت بهتر است پاسخ دهیم.

بررسی اینترنت مخصوص گیم

برای بررسی اینترنت مخصوص گیم، ابتدا باید به سراغ سرویس اینترنت ADSL برویم. اینترنت ADSL بر بستر کابل‌های تلفن‌های ثابت قدیمی کار می‌کند. برای استفاده از فناوری ADSL نیاز به ایجاد تجهیزات خاصی نیست در حقیقت کاربر با یک خط تلفن ثابت و مودم ADSL می‌تواند از این سرویس استفاده کند. قیمت پایین و عدم نیاز به تجهیزات خاص باعث شده این سرویس طرفداران زیادی داشته باشد. اما در عین حال نیز از سرعت دانلود و اپلود کمتری هم برخوردار است. اینترنت adsl نمی‌تواند برای گیمر‌های حرفه‌ای گزینه چندان مناسبی باشد، زیرا در اغلب اوقات با مشکل کیفیت بد و افت سیگنال مواجه شده و روی پینگ تاثیر منفی می‌گذارد.

اینترنت td lte برای بازی آنلاین و کاهش پینگ

بعد از تمام شدن دوران اینترنت dial-up، سرویس اینترنت ADSL با سرعت و کیفیت بالایی که داشت جایگزین آن شد. اما با افزایش تعداد کاربران به مرور، ضعف‌ها و محدودیت‌های این سرویس اینترنتی هم آشکار شد. با آنلاین شدن اکثر امور زندگی و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های اینترنتی بروز و جدید‌تری مثل اینترنت td-lte به کاربران معرفی شدند.

برای استفاده از اینترنت td-lte به یک مودم و یک سیمکارت مخصوص نیاز خواهید داشت. این سیمکارت قابلیت ارسال پیامک و تماس نداشته و فقط روی مودم‌های TD-LTE نصب می‌شود. سرعت آپلود و دانلود در اینترنت TD-LTE به نواحی و مناطق تحت پوشش، شرکت ارائه کننده سرویس اینترنتی بستگی دارد. همانطور که می‌دانید در بازی آنلاین سرعت رفت ‌و‌ برگشت اطلاعات به سرور (پینگ)، بسیار مهم‌تر از سرعت دانلود اینترنت است. اینترنت td lte به دلیل پایدار نبودن کیفیت ارتباط، نمی‌تواند پینگ خوب و پایینی به کاربر ارائه دهد. اما در هر حال برای گیمر محدودیت‌هایی مثل ثابت بودن مکان یا ایجاد زیر ساخت را ندارد. پس اگر به دنبال سرویس اینترنتی برای استفاده روزمره بوده و خط تلفن ثابتی ندارید، اینترنت TD-LTE با تعرفه‌ها و بسته‌های مناسبی که دارد برای شما تنها گزینه خواهد بود.

اینترنت اپراتور‌های همراه برای گیمینگ و بازی آنلاین

بسیاری از کاربرانی که شرایط دسترسی به اینترنت adsl و TD-LTE را ندارد به سراغ نزدیک‌ترین گزینه یعنی اینترنت همراه یا خط موبایل خود می‌روند. سرعت و کیفیت اینترنت همراه خط موبایل شما به شرایط تحت پوشش اپراتور بستگی خواهد داشت. جالب است بدانید که نتایج یک آزمون در مقایسه سرعت اینترنت اپراتور‌ها نشان داده که اپراتور همراه اول با پینگ 115 تا 120 ثانیه از پینگ خوبی برای بازی آنلاین برخوردار است. ایرانسل نیز با پینگ 125 تا 130 می‌تواند گزینه خوبی برای بازی آنلاین باشد. در رتبه بعدی رایتل با پینگ 180 تا 260 ثانیه قرار دارد. باید به این نکته اشاره کرد که اینترنت همراه، اگر از سرعت بسیار خوبی هم برخوردار باشد، چندان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای گیمر‌ها محسوب نمی‌شود.

پرسرعت ترین اینترنت ایران برای گیمینگ و بازی آنلاین

گیمر‌های حرفه‌ای و طرفداران بازی‌های آنلاین به اینترنت پرسرعت و با پینگ تایم پایین نیاز دارند. طبق بررسی‌های انجام شده مصرف ترافیک اینترنت برای هر گیمر، معادل 40 تا 300 مگابایت در هر ساعت است. چرا که مصرف ترافیک با توجه به نوع بازی متفاوت خواهد بود.پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس اینترنت گیمینگ ماهان نت بوده که پینگ زیر 100 را عرضه می‌کند.

ماهان نت با درک نیاز گیمر‌ها به اینترنتی پرسرعت و بدون لگ، سرویس ویژه‌ای به نام ماهان گیمینگ را تهیه کرده است. برخی از ویژگی‌های سرویس ماهان گیمینگ عبارتند از:

سرویس‌دهی در تمام نقاط کشور پشتیبانی 24 ساعته و بدون محدودیت پینگ مناسب برای انواع بازی های آنلاین دارای تریس (Trace) مناسب سرعت دانلود تا 80 مگابیت بر ثانیه حجم ترافیک از 150 گیگابایت تا نامحدود دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن کدام شرکت ارائه کننده اینترنت برای گیم در ایران بهتر است؟

در این مقاله به پرسش پینگ کدام شرکت بهتر است پاسخ داده و ماهان نت را به عنوان شرکت ارائه کننده اینترنت برای گیم در ایران معرفی کردیم. ماهان نت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، این بار نیز محصولی به صرفه و با کیفیت برای کاربران گیمر خود ارائه کرده است. این محصول با سرعت دانلود تا 80 مگ، سرعت اپلود تا 5 مگ و پینگ‌تایم زیر 100 میلی‌ثانیه گزینه ای عالی برای گیمران خواهد بود. پس اگر گیمر هستید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس از طریق شماره کشوری 1514 یا شماره 02187277 با مشاورین ماهان نت در ارتباط باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر اینترنت ماهان نت رپرتاژ آگهی مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر سرویس اینترنتی اینترنت td lte اینترنت TD LTE سرویس اینترنت بازی آنلاین سرعت دانلود اینترنت ADSL برای گیمر کدام شرکت برای گیم ماهان نت گیمر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود