Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تخت شاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از انقلاب تصفیه خانه آب در استان وجود نداشت اما اکنون ۶ تصفیه خانه آب در شهرهای استان ایجاد شده و فعال است.

وی با اشاره به اینکه تعداد انشعابات آب شهری از ۲۰ هزار و ۱۸۶ فقره به ۴۰۶ هزار و ۱۴۷ فقره افزایش یافته است، افزود: پیش از انقلاب جمعیت تحت پوشش آب شرب سالم و بهداشتی در شهرهای استان ۱۵۰ هزار نفر بود که این عدد در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: پیش از انقلاب آزمایشگاه آب در استان وجود نداشت اما در حال حاضر ۱۵ آزمایشگاه آب و ۳ آزمایشگاه آب و فاضلاب وجود دارد.

تخت شاهی یادآور شد: در بخش روستایی پیش از انقلاب کار چندانی برای آبرسانی به روستاها انجام نشده بود اما در حال حاضر بیش از ۳۵۶ هزار نفر زیر پوشش خدمات شرکت آبفا در حوزه تامین آب شرب قرار دارند.

وی اظهار داشت: طول خطوط انتقال و شبکه توزیع آب روستایی استان بیش از پنج هزار و ۹۰۰ کیلومتر، تعداد انشعابات آب حدود ۱۳۲ هزار فقره و تعداد تصفیه خانه ها یک واحد و آزمایشگاه های آب هفت واحد است.

از مجموع یک هزار و ۶۷۷ روستای کردستان، یک هزار و ۱۶ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.

برچسب‌ها کردستان شركت آب و فاضلاب كردستان سنندج پروندهٔ خبری فجر انقلاب؛ ۴۳ سال ایستادگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شركت آب و فاضلاب كردستان سنندج کردستان شركت آب و فاضلاب كردستان سنندج پیش از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد آخرین بازی خود برای مس رفسنجان را روز بیست و چهارم فروردین‌ماه در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پیکان انجام داد که در جریان تساوی تیمش، حضور ثابت در زمین داشت ولی پس از آن در چهار مسابقه پیاپی حاضر نبود، اما حالا به شرایط بازی برای مس رسیده است.

این ستاره عراقی که موفقیت بزرگی به همراه تیم ملی امید این کشور با راهیابی به المپیک به دست آورد و طی هفته‌های اخیر در مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در قطر حضور داشت، دوباره به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حاضر و آماده دیدار آینده برابر سپاهان شود.

منتظر محمد که در فصل جاری لیگ برتر 20 بازی انجام داده و سه گل حساس به ثمر رسانده، با پایان مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال دوباره به ایران برمی‌گردد و از روز پنج‌شنبه در تمرینات مس رفسنجان حاضر می‌شود و بدین ترتیب مشکلی برای همراهی تیمش برابر سپاهان ندارد.

این ملی‌پوش عراقی در یک مسابقه جام حذفی مقابل پیکان و سه دیدار لیگ برتری برابر فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان حضور نداشت ولی دوباره به لیست نفرات تیمش برمی‌گردد و در دسترس محرم نویدکیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟